PracaGrupypl.praca.dyskusje › Atrakcyjne stanowisko kierownicze ;)

  • 1. Data: 2006-08-23 19:00:50
    Temat: Atrakcyjne stanowisko kierownicze ;)
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Cytat z pewnej oferty pracy:

    "Opis stanowiska:

    Do obowiazków osoby zatrudnionej na tym stanowisku bedzie nalezalo
    prowadzenie roweru firmowego po okreslonej trasie i rozdawanie
    przechodniom materialów promocyjnych."

    ( http://pracuj.pl/oferty/183190.html )

    --

    glos

  • 2. Data: 2006-08-23 20:28:36
    Temat: Re: Atrakcyjne stanowisko kierownicze ;)
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    glosnetu wrote:
> [...]
    >
    > Do obowiazków osoby zatrudnionej na tym stanowisku bedzie nalezalo
    > prowadzenie roweru firmowego po okreslonej trasie i rozdawanie

    I teraz niech mi ktoś proszę wytłumaczy: na diabła wysyłać im CV?? :)

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2006-08-24 05:26:25
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    mgl wrote:

    > I teraz niech mi ktoś proszę wytłumaczy: na diabła wysyłać im CV?? :)

    No bo jak im sie pojawi czlonek Turystycznego Klubu Kolarskiego PTTK w
    randze przodownika turystyki kolarskiej, zwyciezca jednych i drugich
    zawodow kolarskich, czlonek wyprawy rowerowej do Hiszpanii, dorabiajacy
    jako model ekskluzywnej odziezy meskiej, to pewnie go wybiora sposrod
    tych nie majacych takich kwalifikacji.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 4. Data: 2006-08-24 09:54:49
    Od: herakles <h...@b...pl>

    glosnetu wrote:

> [...]
    >
    > Do obowiazków osoby zatrudnionej na tym stanowisku bedzie nalezalo
    > prowadzenie roweru firmowego po okreslonej trasie i rozdawanie

    Jak byłem na studiach to całe miasto przejeżdżałem rowerem 2 razy dziennie
    wzdłuż i wszerz. Jakby mi wtedy za to płacili to byłaby niezła fucha.