PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV do oceny - Francja

  • 1. Data: 2006-08-23 23:04:36
    Temat: CV do oceny - Francja
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Witam. Rozglądam się za pracą programisty we Francji.
    Napisałem na tą okazję CV.
    http://home.elka.pw.edu.pl/~mzieba/cv/2006_08_24_CV.
    pdf

    To CV jest po polsku, ale wysyłał je będę oczywiście po francusku.
    Proszę o uwagi dotyczące powyższego CV.

    Oferta "pod jaką" je pisałem jest tu:
    http://www.neo-soft.fr/Nantes/voir_offre.php?idOffre
    s=89&position=&ordre=-2&l=3&ville=

    Matt Z

  • 2. Data: 2006-08-24 04:34:49
    Temat: Re: CV do oceny - Francja
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke> napisał w wiadomości

    > To CV jest po polsku, ale wysyłał je będę oczywiście po francusku.
    > Proszę o uwagi dotyczące powyższego CV.

    Zachowam się jak członek, lub zwolennik LPR, czyli:
    CV nie czytałem, ale radze jednak napisać go po francusku i dać go do oceny
    ludziom, którzy mają kontakt z francuskim rynkiem pracy.
    Poszukaj też francuskich cv w necie, aby sprawdzić, czy ktokolwiek używa tam
    pojęć, lub nazw napisanych przez ciebie. Unikniesz dzięki temu sytuacji, że
    potencjalny pracodawca zamiast zainteresować się pozytywnie twoją aplikacją,
    będzie ją pokazywał jako przykład bełkotu z dzikiego wschodu.

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-08-24 06:30:39
    Od: ps <p...@g...pl>

    Matt Z wrote:

    > Witam. Rozglądam się za pracą programisty we Francji.
    > Napisałem na tą okazję CV.
    > http://home.elka.pw.edu.pl/~mzieba/cv/2006_08_24_CV.
    pdf
    (..)

    Co to za język 'Pearl'? I czcionka jakaś dziwna w moim acrobacie.

    --
    ps

  • 4. Data: 2006-08-24 10:51:24
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    ps <p...@g...pl> wrote:
    > Co to za język 'Pearl'? I czcionka jakaś dziwna w moim acrobacie.

    mnie się kojarzy z taką pewną przystanią na Pacyfiku, słynną
    kilkadziesiąt lat temu. Może mieli tam własny język, oprócz urzędowego
    angielskiego?

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 5. Data: 2006-08-24 11:27:02
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Matt Z napisał(a):
> [...]
    pdf

    > To CV jest po polsku, ale wysyłał je będę oczywiście po francusku.

    nie jestem specjalistą od CV ale pisanie w zainteresowaniach
    programowanie starając się na stanowisko programisty nie jest zbyt
    dobrym pomysłem. Przynajmniej mnie tak uczyli.

  • 6. Data: 2006-08-24 20:46:00
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    ps wrote:

    pdf
    > (..)
    >
    > Co to za język 'Pearl'? I czcionka jakaś dziwna w moim acrobacie.

    Bo twoj acrobat jest to d*py ;) Tak jak moj :)

    Jesli moge powiedzec cos autorowi watku :) chcialbym powiedziec, ze
    powinienes uzywac standardowych czcionek (Times 12, Arial 11). Jesli chodzi
    o twoj angielski, to ze ty uwazasz ze znasz go na poziomie CAE o niczym nie
    swiadczy. Z tego wpisu imho nie wynika w ogole, ze masz certyfikat CAE.

    Pearl - juz ktos o tym pisal :)

    A tak prywatnie: "akwarystyka slodkowodna (krewetki)" to znaczy, ze je
    hodujesz czy jesz? Powaznie...
    --
    ---
    Cezary Morga

  • 7. Data: 2006-08-24 21:03:33
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Użytkownik "Cezary Morga" <c...@d...pl> napisał w wiadomości
    > A tak prywatnie: "akwarystyka slodkowodna (krewetki)" to znaczy, ze je
    > hodujesz czy jesz? Powaznie...

    Dzięki za uwagi. Choduję. Z tego co wiem, słodkowodnych się nie je.
    http://www.akwaria.pl/krewetki/index.html

    --
    Matt Z

  • 8. Data: 2006-08-24 21:05:03
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Użytkownik "Cezary Morga" <c...@d...pl> napisał w wiadomości
    > A tak prywatnie: "akwarystyka slodkowodna (krewetki)" to znaczy, ze je
    > hodujesz czy jesz? Powaznie...

    Dzięki za uwagi. Hoduję. Z tego co wiem, słodkowodnych się nie je.