PracaGrupypl.praca.dyskusjeAstech pl › Re: Astech pl
    From: Michal Sitkowski <Z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Astech pl
    Date: Thu, 23 Oct 2003 08:46:16 +0200
    Sender: m...@o...pl@z-tpg.tpg.pl

    dmft wrote:
    > Witam

    Czesc,

    > Czy jestescie w posiadaniu jakichś informacji na temat ASTECH POLSKA?
    > Warunki pracy, placy stabilnosc. Chodzi mi o stanowiska kierownicze.
    > Niedawno Astech oglaszal sie, iz posiada do obsadzenia kilka takowych

    Bylem tam swego czasu na rozmowie. Na Twoje pytania nie odpowiem bo w
    koncu nie tam nie wyladowalem, ale proces rekrutacji wywarl na mnie
    bardzo dobre wrazenie. Mialem odczucie ze od poczatku jestem partnerem w
    rozmowie a nie petentem, jak to sie gdzie indzej zdarzalo.

    Podobno ich wlascicielem jest Altkom. Moze to jest jakis trop.

    Pozdrawiam,
    Michal