PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli. › Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    From: "mk" <n...@l...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    Date: Fri, 24 Aug 2007 09:02:58 +0200

    Witam,

    z góry przepraszam za zaśmiecanie ponieważ pamiętam, że coś takiego kiedyś
    już pojawiało się na grupie, ale niestety nie mogęznaleźć :/
    Tak, więc moje pytanie brzmi tak jak w temacie. Czy nie podpisanie klauzuli
    w aplikacji wysyłanej mailem może powodować odrzucenie aplikacji w procesie
    rekrutacyjnym? Do tej pory wysyłałem zawsze aplikacje z dołąćżoną klauzulą,
    ale w jednym z ostatnich ogloszeń zauważyłem dopisek, że klauzule bez
    podpisu nie będą rozpatrywane. Dła ułatwienia (być może) dodam tylko, że
    czegoś takiego zażyczył sobie bank.

    Pozdrawiam,
    mk