PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli. › Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
  • Data: 2007-08-24 09:16:23
    Temat: Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    Od: "mk" <n...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Media elektroniczne mają swoje cechy i nic na to nie poradzisz.
    > Tak naprawdę to powinieneś to podpisać "kwalifikowanym podpisem
    > elektronicznym",
    > Bo tylko taki jest równowany podpisowi odręcznemu.
    >
    > Ja bym zadzwonił pogadał, przesłał mailem a równolegle od razu zwykłą
    > pocztą podpisane jak się należy...

    Na szczęście mam dobry skaner a i tak dokumenty wysyłam zawsze jako PDF,
    więc nie był to tak duży problem. Chodzi raczej o to, że akurat rozglądam
    się za nową pracą i nie chce mi się za każdym razem skanować każdego LM. No
    chyba, że zeskanuje podpis i będę go wklejał do każdego listu przed
    utworzeniem PDFa :)

    mk