PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieta dla osób niepracujących

  • 1. Data: 2005-12-30 03:07:37
    Temat: Ankieta dla osób niepracujących
    Od: " PS" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Uprzejmie proszę o wypełnienie anonimowej ankiety stanowiącej cześć mojej
    pracy dyplomowej. Ankieta jest skierowana do osób, które są lub były
    bezrobotne (niekoniecznie zarejestrowane w UP) i chcą się podzielić ze mną
    swoimi uwagami. Praca skupia się na indywidualnych i społecznych skutkach
    bezrobocia. Zdaję sobie sprawę, że ta ankieta nie jest idealna, ale po
    pierwsze jest to moje pierwsze baqdanie, a ponadto też nie chciałem żeby była
    za długa. Teraz składa się z 25 pytań, w większości wielokrotnego wyboru.

    http://bezrobocieankieta.webpark.pl/

    Dziękuję i pozdrawiam,
    P.Słynarski

  • 2. Data: 2005-12-30 09:11:12
    Temat: Re: Ankieta dla osób niepracujących
    Od: "Rafał Bielecki" <r...@b...info>

> [...]
    > była
    > za długa. Teraz składa się z 25 pytań, w większości wielokrotnego wyboru.

    pochwalam pomysł - niestety wypełnić nie mogę bo jeszcze pracuję :)
    jednak korzystając z okazji zapraszam również na stronę:
    http://rafal.bielecki.info gdzie też mam przyjemność przeprowadzać
    badanie

    pozdrawiam
    Rafał Bielecki

  • 3. Data: 2005-12-30 09:22:22
    Od: "Renata" <r...@w...pl>

    wypełniłam ankiete ale nie daje się wysłac :( no i w pytaniu 6 i 7
    zaznaczaja sie dwie odpowiedzi.....

  • 4. Data: 2005-12-30 10:45:32
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    > wypełniłam ankiete ale nie daje się wysłac :( no i w pytaniu 6 i 7
    > zaznaczaja sie dwie odpowiedzi.....

    no wlasnie, chyba sie nie wysyla :-((

  • 5. Data: 2005-12-30 12:10:12
    Od: " PS" <b...@W...gazeta.pl>

    Xyloo <x...@o...pl> napisał(a):

> [...]

    Poprawie to najszybciej jak sie da. Nie znam sie za dobrze na html-u, tylko
    podstawy, musialem cos zle zapisac. Dziekuje za zwrocenie mi na to uwagi.
    Widze teraz, ze nie da sie odznaczyc raz zaznaczonej odpowiedzi. Ide to zmienic.

    > no wlasnie, chyba sie nie wysyla :-((

    O kurcze, nie wiem dlaczego. Dostalem juz kilka ankiet. Nie wiem, co zapisalem
    nie tak w html-u, ze wam sie nie chce wyslac. W ogole sie nie da nacisnac
    przycisku wyslij ankiete? Macie moze pomysl, co zrobilem nie tak...? Ja mam
    Firefoxa, ale w IE sprawdzilem i dzialal.

    Dziekuje, ze wam sie chcialo te ankiete wypelnic!

    P.Słynarski

  • 6. Data: 2005-12-30 13:12:05
    Od: "Renata" <r...@w...pl>

> [...]
    mam
    > Firefoxa, ale w IE sprawdzilem i dzialal.

    Ja nie pomogę nie znam się na tym :) ale też ma firefoxa. Naciska się wyślij
    ale nie ma żadnej reakcji.

  • 7. Data: 2005-12-30 13:43:06
    Od: "toja" <h...@o...pl>

    Ja też mam firefoxa i bez problemu wysłałam ankietę

  • 8. Data: 2005-12-30 14:26:20
    Od: " PS" <b...@W...gazeta.pl>

    Renata <r...@w...pl> napisał(a):

    > Ja nie pomogę nie znam się na tym :) ale też ma firefoxa. Naciska się wyślij
    > ale nie ma żadnej reakcji.

    Właśnie tworzę inną wersję ankiety z wykorzystaniem Response-O-Matic, tak, że
    nie powinno być problemu z wysyłaniem z jakiegokolwiek komputera czy
    przegladarki. Jeśli się nie zniechęciłaś, to jutro Cię zaproszę do wypełnienia
    jeszcze raz... (nie liczę na to ;)) Zawsze można też zrobić print screena z
    wypełnionej ankiety i wkleić do maila i wysłać na adres
    b...@w...pl Ale też nie liczę na to, żeby się komuś chciało,
    tylko mi po prostu zależy na tych ankietach... ;)

    Dziekuję za poświęcony czas i za zwrócenie uwagi na problemy!

    Pozdrawiam,
    P.Słynarski

  • 9. Data: 2005-12-30 14:48:27
    Od: " PS" <b...@W...gazeta.pl>

    Rafał Bielecki <r...@b...info> napisał(a):

    > jednak korzystając z okazji zapraszam również na stronę:
    > http://rafal.bielecki.info gdzie też mam przyjemność przeprowadzać
    > badanie

    Przepraszam, że offtopicznie - jak zrobiłeś, że ankieta wysyła się
    automatycznie, a nie wyskakuje okno maila...? Da się coś takiego zrobić na
    darmowej stronie?

    Pozdrawiam,
    P.Słynarski

  • 10. Data: 2005-12-30 15:15:06
    Od: "Renata" <r...@w...pl>

    Już sie wysłało :) spróbowałam w IE

> [...]
    > tylko mi po prostu zależy na tych ankietach... ;)

    > Dziekuję za poświęcony czas i za zwrócenie uwagi na problemy!

    prosze :)