PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieta dla osób niepracujących

  • 11. Data: 2005-12-30 15:38:57
    Temat: Re: Ankieta dla osób niepracujących
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    PS napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Uprzejmie proszę o wypełnienie anonimowej ankiety stanowiącej cześć
    > mojej pracy dyplomowej.

    Drobna uwaga. Pytanie 12 jest niewłaściwie sformułowane. Jeżeli np. spotkałem
    się z pomocą rodziny i niechęcią organizacji społecznych, to na podstawie tak
    sformułowanego pytania, nie stwierdzisz tego. Rozumiem, że może ono być nie
    potrzebne i nie to akurat badasz, ale jednak takie rzeczy w ankiecie mogą
    irytować i powodować, że dalej nie będzie się chciało wypełnić.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski

  • 12. Data: 2005-12-30 16:36:50
    Od: "Siwy" <s...@o...pl>

    > Ja nie pomogę nie znam się na tym :) ale też ma firefoxa. Naciska się
    > wyślij
    > ale nie ma żadnej reakcji.

    Heh, po prostu chyba trzeba mieć pocztę w np. MS Outlook, Outlook Express
    itp. Jeśli pocztę wysyłacie/obieracie logując sie na stronke to ankieta nie
    zadziała. Proste. Że też nikt na to nie wpadł :)

    Zdravim!

  • 13. Data: 2005-12-30 17:04:02
    Od: "Renata" <r...@w...pl>

> [...]
    nie
    > zadziała. Proste. Że też nikt na to nie wpadł :)

    Aż tak głupia to nie jestem :)

  • 14. Data: 2005-12-30 17:04:48
    Od: "Renata" <r...@w...pl>

    Az tak głupia to nie jestem :)

  • 15. Data: 2005-12-30 18:13:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 30 Dec 2005 03:07:37 +0000 (UTC), użyszkodnik " PS"
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Uprzejmie proszę o wypełnienie anonimowej ankiety stanowiącej cześć mojej
    > pracy dyplomowej. Ankieta jest skierowana do osób, które są lub były
    > bezrobotne (niekoniecznie zarejestrowane w UP) i chcą się podzielić ze mną
    > swoimi uwagami. Praca skupia się na indywidualnych i społecznych skutkach
    > bezrobocia. Zdaję sobie sprawę, że ta ankieta nie jest idealna, ale po
    > pierwsze jest to moje pierwsze baqdanie, a ponadto też nie chciałem żeby była
    > za długa. Teraz składa się z 25 pytań, w większości wielokrotnego wyboru.

> [...]

    prezes, czy ta grupa ma nazwe pl.bezrobocie.dyskusje ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 16. Data: 2005-12-30 21:14:15
    Od: "Rafał Bielecki" <r...@b...info>

    > Przepraszam, że offtopicznie - jak zrobiłeś, że ankieta wysyła się
    > automatycznie, a nie wyskakuje okno maila...? Da się coś takiego zrobić na
    > darmowej stronie?

    php+mysql, da się jeżeli potrafisz i darmowy dostawca to umożliwia

  • 17. Data: 2005-12-31 10:22:44
    Od: Emi <e...@c...pl>

    PS napisał(a):

    > O kurcze, nie wiem dlaczego. Dostalem juz kilka ankiet. Nie wiem, co zapisalem
    > nie tak w html-u, ze wam sie nie chce wyslac. W ogole sie nie da nacisnac
    > przycisku wyslij ankiete? Macie moze pomysl, co zrobilem nie tak...? Ja mam
    > Firefoxa, ale w IE sprawdzilem i dzialal.
    >
    > Dziekuje, ze wam sie chcialo te ankiete wypelnic!

    no coż mi też nie chciało wysłać (zapisało się w wersjach roboczych)

    ale po "popchnięciu" poszło ;)

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

  • 18. Data: 2006-01-01 14:00:42
    Od: "PS" <b...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):

    > prezes, czy ta grupa ma nazwe pl.bezrobocie.dyskusje ???

    Rozumiem, o co chodzi, ale nie ma grupy pl.bezrobocie.dyskujsje, szukałem. I
    myślę, że temat przejściowego braku pracy pasuje do grupy praca.dyskusje. Bo
    zobacz, ja nie chcę dotrzeć wyłącznie do zarajestrowanych bezrobotnych, ale
    też do osób które chwilowo nie mają pracy lub nie mają _legalnej_ pracy.

    Jeśli zaś chodzi o dyskusję o pracy, to na przykład nie wiem, czy wiecie, że w
    2005 roku można było poprzez Urząd Pracy pozyskać z EFS bezzwrotne środki na
    rozpoczęcie działalności gospodarczej. Nie wiem, kiedy rusza tegoroczna edycja
    i nie pamiętam maks. kwoty dofinansowania, ale dla wielu ludzi to może być
    szansa "pójścia na swoje". Trzeba się oczywiście najpierw zarejstrować w UP i
    przejść szkolenie dla przedsiębiorców. Co o tym myślicie? Chyba osoby, które
    mają pomysł na biznes i nie chcą już pracować dla innych, mogą na tym skorzystać.

    Piotr

  • 19. Data: 2006-01-01 14:03:21
    Od: "PS" <b...@W...gazeta.pl>

    Marcin Delektowski <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > potrzebne i nie to akurat badasz, ale jednak takie rzeczy w ankiecie mogą
    > irytować i powodować, że dalej nie będzie się chciało wypełnić.

    Dzięki za zwrócenie uwagi, masz rację w tym punkcie. Na tym etapie nie mogę
    już zmeiniać pytań ankiety (przeprowadzam ją już na żywo w UP), ale dodałem na
    samym końcu pole 'komentarz do pytań', żeby ludzie mogli wyrazić swoje
    wątpliwości.

    Piotr.