PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trafione przedsiewziecia - pytanie OT

  • 1. Data: 2002-02-01 14:53:38
    Temat: Trafione przedsiewziecia - pytanie OT
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Witam

    Czy ktos zna przedsiewziecia (inwestycje w Nowe Technologie - nie tylko
    informatyka) realizowane w Polsce, ktore odniosly sukces komercyjny
    (albo sa tego bardzo bliskie)? Wylaczajac przypadki portali: WP i Onetu
    (te sa byc moze skazane na sukces dzieki przejeciu w pore przez
    poteznego partnera-inwestora).

    Pozdrawiam
    Darek

    PS. "Pytam tylko bo chce wiedziec"

  • 2. Data: 2002-02-01 15:19:00
    Temat: Re: Trafione przedsiewziecia - pytanie OT
    Od: "maj" <k...@w...krakow.pl>

    System Euroticket rezerwacja biletów autokarowych on line działają w nim
    prawie wszyscy przewoźnicy autokarowi w Polsce (nieliczne wyjatki) i kilku
    zagranicznych. Uzywaja agenci w calej Europie
    Switetna rzecz szybka i ma małe wymagania sprzętowe.
    www.euroticket.pl

  • 3. Data: 2002-02-04 14:07:05
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości

    > Czy ktos zna przedsiewziecia (inwestycje w Nowe Technologie - nie
    tylko
    > informatyka) realizowane w Polsce,

    Pierwsze, które mi się nasuwa
    - telefonia komórkowa
    - telewizja kablowa
    - platforma cyfrowa

  • 4. Data: 2002-02-04 16:08:15
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Chester EM wrote:

    > Użytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisał w
> [...]

    Niby tak, ale ale sa to przyklady czegos na ksztalt inwestycji w sieci
    supermaketow - przeniesienie istniejacego (sprawdzonego) rozwiazania
    na podobny grunt. Chodzi mi o przedsiewziecia w jakis sposob innowacyjne
    (albo system biznesowy albo produkt/usluga).

    Pozdrawiam
    Darek