PracaGrupypl.praca.dyskusje › Angielskie CV - pare pytan

  • 1. Data: 2005-02-13 14:08:45
    Temat: Angielskie CV - pare pytan
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Heyka
    wlasnie pisze cv po angielsku , ale ze robie to pierwszy raz to mam pare pytan:

    zrobilem takie naglowki:

    education
    umiesilem tam tylko rok rozpoczecia studiow nazwe szkoly i dopisek undergraduate
    releated experience ( tutaj opisalem co tam robilem - krotko i na temat )
    nie wiem czy poprawne jest umieszczenie naglowka Certificates ? ( tez takowy
    jest).
    nastepnie Technologies ( zastanawiam sie czy nie leipej wyglada known
    technologies ? )
    i tutaj pozwolilem sobie wymienic... pytanie
    czy jak wymieniam to cos takieog jest ok:
    ADO.Net - advanced ( ogolnie uzywam slow intermediate / advanced , technologie
    ktore znam ponizej intermediate pominalem ).
    dalej naglowek
    languages
    a ponim
    interests.
    Czy takie ulozenie naglowkow jest ok ? Czy moze powinienm dopisac na gorze
    profile ? ( CV jest idealnie na cale A4 ). Zastanawia mnie tez , czy
    powinienem wpisac, stanowisko o jakie sie ubiegam ? Czy tez jak napisze, C#
    Developer to jak beda szukac DataBase Developer to juz mnie skresla ?
    Interesuje mnie rowniez podejscie poliskich pracodawcow.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-02-14 08:53:02
    Temat: Re: Angielskie CV - pare pytan
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-02-13, Jarod <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    (..)
    > Czy takie ulozenie naglowkow jest ok ? Czy moze powinienm dopisac
    > na gorze profile ?
    (..)
    > Zastanawia mnie tez , czy powinienem wpisac, stanowisko o jakie sie
    > ubiegam ?

    Moim zdaniem nie/nie. CV, to CV - choć oczywiście redaguje się je "pod
    kątem konkretnego stanowiska" ;-) Gdzieniegdzie może być zalecane wpisać
    na początku "objective" (cel), ale to zależy. Poza tym tak ogólnie, to
    chyba raczej dobrze kombinujesz. Wystaw gdzieś w sieci zaXXXowaną wersję,
    to będzie można powiedzieć coś więcej.

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH