PracaGrupypl.praca.dyskusje › Amerykanski przelew.

  • 1. Data: 2002-09-14 12:52:05
    Temat: Amerykanski przelew.
    Od: "Wojtek" <w...@a...net.pl>

    Witam wszystkich zainteresowanych

    Mam kilka pytan, a mianowicie:
    Jak wyglada strona formalna, podatki itp... od przelewu
    z USA na rachunek bankowy w Polsce ok 100 000 $.
    Chcialbym sie dowiedziec, bo nie lubie niespodzianek.
    Moze lepiej wyslac na osobe fizyczna a moze na firme?. Wlasnie
    mnie to interesuje, jesli bedzie taka potrzeba to zarejestruje ta
    dzilalnosc pod nazwa pod ktora aktualnie pracuje na zlecenia.
    Mam przyjaciela w stanach, ktory zinteresowal sie moimi osiagnieciami
    i zapewnil, ze zainwestuje w moja dzialalnosc. Oczywisce uzgodnilismy
    udzialy w takim ukladzie, lecz obawiam sie o nasz postkomunistyczny
    system w Polsce i dlatego pytam (bo pewnie nikt z Was nie lubi jak ktos maca
    Wasza kase).

    Dzieki za uwage i milego dnia :)
    Wojtek W.

  • 2. Data: 2002-09-14 14:15:46
    Temat: Re: Amerykanski przelew.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Oczywisce uzgodnilismy
    > udzialy w takim ukladzie, lecz obawiam sie o nasz postkomunistyczny
    > system w Polsce i dlatego pytam (bo pewnie nikt z Was nie lubi jak ktos
    maca
    > Wasza kase).

    No to naszykuj sie ze pomacja te kase organy tego komuszego panstwa czy to
    czasem nie sposob na pranie brudnych pieniedzy...

  • 3. Data: 2002-09-14 20:37:10
    Od: "Artur" <h...@n...post.pl>

    > Jak wyglada strona formalna, podatki itp... od przelewu
    > z USA na rachunek bankowy w Polsce ok 100 000 $.

    Czolem
    Poczytaj sobie dzienniki ustaw o podwojnym opodatkowaniu - nie bardzo jestem
    w tej materii obiegany wiec tylko wskazuje trop daj musisz sam szukac.

    Artur