PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: HELP

  • 1. Data: 2002-09-13 17:55:42
    Temat: Re: HELP
    Od: "unknown" <p...@d...pl>

    Trąca lipą, nowa wersja tzw. łańcuszka szczęścia na bazie czyjegoś (o ile
    taki ktoś istnieje) nieszczęścia...

  • 2. Data: 2002-09-14 12:46:27
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "unknown" <p...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Trąca lipą, nowa wersja tzw. łańcuszka szczęścia na bazie czyjegoś (o ile
    > taki ktoś istnieje) nieszczęścia...

    Nikt taki nie istnieje, to wszystko wyssane z palca przez typka, ktory
    musi zaspokoic swoj niedowartosciowany umysl, swiadomoscia, ze
    pol Polski wysyla "jego lancuszek".
    Nie tak dawno pojawil sie motyw z oddawaniem krwi dla dziecka chorego
    na bialaczke. Bylo tyle perfidniejszy, ze podano tam nr komorki totalnie
    niezorientowanej osoby.
    Cale szczescie ludziska juz potrafia takie numery odroznic od naprawde
    powaznych apeli.

    GreG

  • 3. Data: 2002-09-14 20:27:30
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    "GreG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Nie tak dawno pojawil sie motyw z oddawaniem krwi dla dziecka chorego
    > na bialaczke. Bylo tyle perfidniejszy, ze podano tam nr komorki totalnie
    > niezorientowanej osoby.

    Na ten ostatni dałem się nabrać. Dopiero moja przyjaciółka (z zawodu
    pielęgniarka) uświadomiła mnie że to coś podejrzanego bo grupa krwi której
    niby szukano wcale nie jest rzadko spotykana.
    Takie żarty są szczególnie niesmaczne bo wykorzystują naturalną reakcję do
    niesienia pomocy. Zresztą może okazać się że przez takie wygłupy później
    zostanie zignorowana prawdziwa prośba o pomoc.

    Piotr