PracaGrupypl.praca.dyskusje › współpraca dla inżynierów mechaników

  • 1. Data: 2002-09-13 23:03:54
    Temat: współpraca dla inżynierów mechaników
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    witam

    chcialbym wyjsc z inicjatywa projektu konkretnej maszyny-urządzenia
    jest to odpowiedz na potrzeby rynku w tym zakresie
    chcialem sie dowiedziec na tym forum czy taki pomysl moze wypalic

    wyobrazam sobie to tak:

    ustalenie zasad wspolpracy
    zalozenia projektowe
    skompletowanie grupy projektowej
    umowa z wykonawca projektu
    rozwoj projektu
    wykonanie projektu (fizyczne)
    rozwiazanie grupy projektowej - rozliczenia

    prosze o ustosunkowanie sie do tego pomyslu.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-14 18:22:01
    Temat: Re: współpraca dla inżynierów mechaników
    Od: "Pawel" <p...@k...chip.eu>

    Powitanko,
    > chcialbym wyjsc z inicjatywa projektu konkretnej maszyny-urządzenia
    > jest to odpowiedz na potrzeby rynku w tym zakresie
    > chcialem sie dowiedziec na tym forum czy taki pomysl moze wypalic
    Jak rozumiem sprawa jednorazowa? Jesli tak to proponuje krotki opis na
    pl.praca.oferowana lub na grupe tematyczna. Np. na pl.misc.elektronika
    czasem pojawiaja sie takie ogloszenia, dobry zwyczaj nakazuje jednak temat
    poprzedzic slowkiem "[spam]". No ale nie wiem co to za maszynka ma byc...
    moze nie elektronika...
    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

    Przy odpowiadaniu na priv zamien Europe na Polske (eu na pl;-))