PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opcom z Krakowa

  • 1. Data: 2002-09-13 18:24:38
    Temat: Opcom z Krakowa
    Od: Paweł Ondraszek <p...@w...pl>

    Witam

    Jeśli ktoś z Państwa miał jakieś kontakty z firmą Opcom z Krakowa
    proszę o informacje.
    Interesuje mnie praca u nich.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2002-09-14 13:20:46
    Temat: Re: Opcom z Krakowa
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > Jeśli ktoś z Państwa miał jakieś kontakty z firmą Opcom z Krakowa
    > proszę o informacje.
    > Interesuje mnie praca u nich.

    Nie wiem czy dobrze kojarze firme, ale jesli to ta przy tandecie zajmujaca
    sie internetem, to sa ta oszusci szukajacy domokrazcow.
    Pozdrawiam
    Domin

  • 3. Data: 2002-09-14 18:08:28
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy dobrze kojarze firme, ale jesli to ta przy tandecie zajmujaca
    > sie internetem, to sa ta oszusci szukajacy domokrazcow.

    ee no to chodzi ci chyba o opcom z katowic :)

    --
    l...@s...pl

  • 4. Data: 2002-09-16 07:07:53
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ee no to chodzi ci chyba o opcom z katowic :)
    >

    > --
    > l...@s...pl

    Opcom z krakowa i katowic to jedno...... ciagle szukają akwizytorów:))

    pozdr
    Krzysiek