PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja Pracy Niewolniczej

  • 1. Data: 2004-05-06 07:38:06
    Temat: Agencja Pracy Niewolniczej
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Slavery Poland Sp. z o.o. - Agencja Pracy Niewolniczej

    Przedsiębiorco!
    ---------------

    Nasza agencja oferuje wynajem niewolników o cechach i kompetencjach
    odpowiadajacych Państwa potrzebom.

    Nasi niewolnicy dostępni są już w 6 godzin po złożeniu zamówienia. Mogą
    Państwo skorzystać z tzw. niewolników tymczasowych, albo zdecydować się
    na dłuższą współpracę w ramach tzw. leasingu niewolników.

    Oto korzyści z wynajmu niewolników:
    - zwiększenie elastyczności kosztowej, nasi niewolnicy jedzą tylko wtedy
    gdy pracują,
    - dzięki unikalnemu statusowi niewolnika uniezależniają się Państwo
    od regulacji Kodeksu Pracy i Kodeksu Cywilnego,
    - nie obowiązują Państwa także kontrole Państwowej Inspekcji Pracy
    oraz Sanepidu.

    Dlaczego należy skorzystać właśnie z naszej agencji?
    - niska umieralność niewolników (3 promile/rok powyżej średniej
    statystycznej),
    - system ISO9000:2002 zapewnia odpowiednią jakość procesu wyboru
    niewolnika,
    - korzystamy z najlepszych praktyk kolonii brytyjskich i francuskich,
    - ceny już od 1,90zł za godzinę pracy niewolnika (netto),
    - gwarancja wymiany niewolnika w przypadku spadku wydajności.

    Nie korzystaj z przestarzałych form zatrudnienia! Zamów niewolnika już
    dziś. Służymy profesjonalną i rzeczową pomocą.

    Drogi przyszły niewolniku!
    ----- -------- -----------

    Jak długo jeszcze będziesz musiał się martwić na każdym kroku?
    Jak przestać się martwić i zacząć żyć?

    PRACA NIEWOLNICZA to życie bez zmartwień.
    To życie na miarę XXI wieku, zgodne ze staropolską tradycją.

    Co oferujemy:
    - treściwe i sycące pożywienie,
    - zakwaterowanie wspólnie z innymi niewolnikami, (brak ciszy nocnej!)
    - telewizory kolorowe 28" z najpopularniejszymi polskimi serialami,
    - barek z winami popularnymi.

    Wymagania:
    - chęć pozbycia się problemów raz na zawsze,
    - chęć wygodnego i spokojnego życia w gronie przyjaciół,
    - tolerancja na alkohol.

    Aby zostać niewolnikiem:
    - zgłoś się do najbliższej agencji pracy niewolniczej
    - nasz pracownik wypełni za Ciebie formularz zrzeczenia się praw
    ludzkich i obywatelstwa polskiego
    - na dole formularza odciśnij ślad swojego kciuka

    To wszystko. Od tej pory my martwimy się za Ciebie!!!

    DODATKOWO: każdy, kto zgłosi się do pracy niewolniczej do końca maja
    otrzyma 2 skrzynki wina "SAFARI KILLER 25%".

    Nie czekaj! Zostań niewolnikiem już dziś!

    z pozdrowieniami,
    Robert

    (po przeczytaniu raportu z Polityki)

    --
    Robert Drózd <rdrozd(na)sgh.waw.pl>
    "...nie chodzi tu tylko o to, że zdawał on sobie sprawę, że

  • 2. Data: 2004-05-06 22:07:26
    Temat: Re: Agencja Pracy Niewolniczej
    Od: "Jurek" <c...@p...onet.pl>

    > Nasza agencja oferuje wynajem niewolników o cechach i kompetencjach
    > odpowiadajacych Państwa potrzebom.

    - czyli niewolnik pracuje , pracuje , pracuje od 6-ej do 18-ej , do 20-ej i
    nieraz do 22-ej .

    > - dzięki unikalnemu statusowi niewolnika uniezależniają się Państwo
    > od regulacji Kodeksu Pracy i Kodeksu Cywilnego,

    - żadnego urlopu wypoczynkowego ! ekwiwalent wypłacany co miesiąc .
    urlop bezpłatny co drugi miesiąc (mniejszy ZUS) choć niewolnik ma
    w miesiącu od 200 do 300 godzin !

    > - nie obowiązują Państwa także kontrole Państwowej Inspekcji Pracy
    oraz Sanepidu.

    - tu żadne kontrole nie dotrą !

    > - niska umieralność niewolników (3 promile/rok powyżej średniej
    > statystycznej),

    - nie wolno im chorować , mają zakaz chorowania ! ale gdyby tak
    któryś zachorował , to aby firma nie ponosiła żadnych kosztów ,
    niewolnik musi odejść z firmy . Gdy wyzdrowieje - wraca do pracy .

    > - gwarancja wymiany niewolnika w przypadku spadku wydajności.

    - norma dzienna w pracy - od 12-tu do 16-tu godzin + praca w soboty
    i w niedziele .
    ---
    > PRACA NIEWOLNICZA to życie bez zmartwień.
    - jednak są zmartwienia i problemy .

    > Co oferujemy:
    > - treściwe i sycące pożywienie,

    - tu muszę się sam postarać o pożywienie.

    > - zakwaterowanie wspólnie z innymi niewolnikami, (brak ciszy nocnej!)

    - mam swój pokój !

    > - telewizory kolorowe 28" z najpopularniejszymi polskimi serialami,

    - kolorowy to on kiedyś był - teraz to tylko czarno-szaro-biały ,
    ale za to mam kolorowy komputer :) podłączony do internetu
    przez gsm .

    > Aby zostać niewolnikiem:
    > - zgłoś się do najbliższej agencji pracy niewolniczej

    - podałbym nazwę i adres agencji w której pracuję ale nie podam
    bo jeszcze pracuję .

    > - nasz pracownik wypełni za Ciebie formularz zrzeczenia się praw
    > ludzkich i obywatelstwa polskiego

    - tego u nas nie trzeba wypełniać - tu to jest normalne !

    > Nie czekaj! Zostań niewolnikiem już dziś!

    - ja ? już nim jestem , pracuję w firmie która mnie wynajmuje drugiej
    firmie i to co tu Robert napisał a ja trochę skomentowałem to się dzieje
    naprawdę !

    pozdrawiam wszystkich wolnych !

    Jurek

  • 3. Data: 2004-05-06 23:56:49
    Od: "jakub wysocki" <j...@n...o2.pl>

    Slavery Poland Sp. z o.o. - Agencja Pracy Niewolniczej

    > Przedsiębiorco!

    rewelacyjne !!!
    jesli to Twoje dzieło to gratuluję ! Po prostu zajebiste !
    Sam pracuję dla work service, i tekst naprawde dobry :)
    pzdr
    jakub