PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mozna odzyskac podatek na Social Security w UK

  • 1. Data: 2004-05-06 02:51:42
    Temat: czy mozna odzyskac podatek na Social Security w UK
    Od: "jan kowalski" <o...@W...gazeta.pl>

    pracuje w UK place 6% na Social Security,to jedyne obciazenie mojej pensji he
    he pozdrawiam tych co placa zus
    czy da sie to jakos wydoic od angoli ?
    mam ulgi w polandzie i chetnie wydoilbym fiskusa he he
    dzieki za info
    bo skarbowka polska niestety nie wie...i odpisuje na emalie po 3 miesiacach
    o...@w...pl

  • 2. Data: 2004-05-06 09:08:34
    Od: "marek" <m...@b...kom>

    "jan kowalski" <o...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > pracuje w UK place 6% na Social Security,to jedyne obciazenie mojej pensji
    > czy da sie to jakos wydoic od angoli ?

    nie.

    po pelniejsza odpowiedz lacznie z uzasadnieniem mozesz skierowac sie do firm
    zajmujacych sie odzyskiwaniem podatkow.

    marek