PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator/informatyk placa Warszawa [problem] › Administrator/informatyk placa Warszawa [problem]
    From: "rainb" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Administrator/informatyk placa Warszawa [problem]
    Date: Tue, 15 Mar 2005 08:11:37 +0000 (UTC)

    Wybieram sie na rozmowe kwalifikacyjna i mam obawe co odpowiedziec na pytanie
    o oczekiwania finansowe (umowa o prace: kwota ok 2000netto - to nie zaduzo ?)
    i doswiadczenie zawodowe (ale o tym pozniej).
    Do moich obowiazkow bedzie nalezalo opieka nad serwerem Linuxowym, poczta,
    ftp, www, samba, itp. Dotego dochodzi jeszcze ok 20-30 stacji roboczych na
    windowsie, drukarki itp. Jednym slowem bede odpowiedzialny za to zeby to
    dzialalo dobrze i sie czesto nie psulo.
    A teraz o mnie troche o mnie.
    Mam 24lata. Koncze w tym roku licencjat na UL (informatyka zaoczna). 2 lata
    doświadczenia na podobnym stanowisku, w malej firmie (inne wojewodztwo),
    opieka nad serwerem Linuxowym + 16 stacji roboczych i peryferia, forma
    "zatrudnienia": z racji tego iz prowadzilem dzialalnosc gospodarcza, byla to
    "Umowa o swiadczeniu uslug konserwacyjnych sprzetu komputerowego i
    oprogramowania".
    Czy przyszly pracodawca moze zazadac pokazania(dostarczenia) takiej umowy,
    mimo ze jest w niej kilka punktow objetych klauzula poufnosci ? i co w takiej
    sytuacji zrobic ? Skserowac umowe i kwestje poufne zakreslic markerem by sie
    staly nieczytelne ? Bo ta umowa to wlasciwie jedyny dowod na moje
    (udokumentowane) doswiadczenie zawodowe (zostaje jeszcze kwestia prowadzenie
    dzialalnosci gospodarczej). Dodam jeszcze ze umow takich mam kilka, ale ta
    jedyna jest na ciagly okres 2 lat, inne na ok 6 miesiecy (takie zajecie
    dodatkowe).
    Z gory dziekuje za wszystkie sugestie dot. mojego problemu.
    Pozdrawiam wszystkich.