PracaGrupypl.praca.dyskusje › Abslolwent - pierwsza praca

  • 1. Data: 2004-07-16 10:23:47
    Temat: Abslolwent - pierwsza praca
    Od: "honeymoon" <s...@i...pl>

    Hej mam pytanko.
    Skonczylem wlasnie studia, jestem absolwentem.
    Jakie musze posiadać dokumenty by starac sie o prace. Głównie chodzi mi o
    książeczke ubezpieczeniową, musze zrobic jakies badania lekarskie? Sorki za
    lamerskie pytanie.
    Dzieki za odp.

  • 2. Data: 2004-07-16 10:42:08
    Temat: Re: Abslolwent - pierwsza praca
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "honeymoon" <s...@i...pl> wrote in

    > mi o ksiązeczke ubezpieczeniową, musze zrobic jakies badania
    > lekarskie? Sorki za lamerskie pytanie.

    Co takiego?

    Do medyny pracy idzie sie na koszt pracodawcy, juz po przyjeciu na wakat.
    Ksiazeczka ubezpieczeniowa? Do 2005 Polska _musi_ wprowadzic karty chipowe,
    na ta chwile nie ma czegos takiego.

    Dyplom, certyfikaty, usmiech.

    /silver

  • 3. Data: 2004-07-16 10:53:29
    Od: "honeymoon" <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > Do medyny pracy idzie sie na koszt pracodawcy, juz po przyjeciu na wakat.
    > Ksiazeczka ubezpieczeniowa? Do 2005 Polska _musi_ wprowadzic karty

    OK,
    dzieki za odpowiedz.
    :)