PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank

  • 1. Data: 2004-07-16 08:48:25
    Temat: Eurobank
    Od: "Mary" <m...@p...onet.pl>

    Witam ponownie: jakie są płace, warunki i atmosfera pracy jako doradca
    klienta w Eurobanku??Czy może mi ktoś na te pytania rozsądnie odpowiedzieć
    ??

  • 2. Data: 2004-07-16 13:59:25
    Temat: Re: Eurobank
    Od: "Wilq" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Mary" napisał

    > Witam ponownie: jakie są płace, warunki i atmosfera pracy jako doradca
    > klienta w Eurobanku??Czy może mi ktoś na te pytania rozsądnie odpowiedzieć
    > ??

    Mam nadzieje, że ktoś odpowie na to pytanie bo ja też jestem zainteresowany.
    Chyba znajdzie się jakaś osoba która pracuje w tej szacownej firmie.

  • 3. Data: 2004-07-16 22:14:26
    Od: Kratylos <k...@b...tego.strasznego.civ.org.pl>

    Użytkownik Wilq napisał:
    > Użytkownik "Mary" napisał

    > Mam nadzieje, że ktoś odpowie na to pytanie bo ja też jestem zainteresowany.
    > Chyba znajdzie się jakaś osoba która pracuje w tej szacownej firmie.

    polecam archiwum grupy

    --
    pozdr.
    Kratylos

  • 4. Data: 2004-07-18 00:03:57
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Użytkownik Mary napisał:
    > Witam ponownie: jakie są płace,

    Wysokość wynagrodzenia jest tajna, choć była już podawana na tej grupie
    i możesz ją sobie wygooglać.

    > warunki i atmosfera pracy jako doradca klienta w Eurobanku??

    To już zależy gdzie trafisz. Placówka murowana i hipermarketowy stand to
    dwa różne światy. W placówce warunki są całkiem fajne, jest dużo
    klientów, dzięki czemu masz cały czas co robić i czas szybko mija. Nie
    trzeba też za bardzo się wysilać przy sprzedaży produktów banku. Przy
    takiej ilości klientów plany sprzedaży i premia (która może być nawet
    większa niż wynagrodzenie zasadnicze) wyrabiają się same. Godziny pracy
    są też w porządku - placówki są otwarte w dni robocze zwykle od 8:00 do
    19:00 i w soboty od 9:00 do 15:00. Niedziele i święta - wolne.

    Zupełnie inaczej jest w punktach kredytowych w hipermarketach.
    Zainteresowanie klientów Eurobankiem jest tam dużo mniejsze dlatego
    często można zauważyć doradców biegających po galerii hipermarketu (z
    ulotkami/chorągiewkami/długopisami/itp) i zaczepiających potencjalnych
    klientów. Tutaj *bardzo* się przydają umiejętności sprzedażowe i
    wytrzymałość psychiczna - na bardzo częste odmowy nawiązania
    jakiegokolwiek dialogu oraz na to, co wymyślają przełożeni, aby taki
    doradca nie nudził się w pracy (nie mogę tu niestety wyrazić mojej
    opinii na temat tych pomysłów). Premia (jeżeli w ogóle jest) nie jest
    wysoka. Hipermarketowe standy/boxy są otwarte zawsze w godzinach
    otwarcia hipermarketu, czyli od rana do późnego wieczora 7 dni w
    tygodniu - także w niedziele i święta.

    Dla poprawienia nastrojów doradców co jakiś czas organizowane są różne
    szkolenia i imprezy. Spotykają tam się ludzie z całego regionu/kraju i
    można wymienić opinie i spostrzeżenia.

    Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to zapraszam na priv (adres w
    stopce). Niestety na większość z pytań i tak prawdopodobnie nie będę
    mógł odpowiedzieć. Przy podpisywaniu umowy podpisuje się cały stosik
    oświadczeń o zachowaniu w tajemnicy prawie wszystkiego co ma związek z
    pracą.
    I tak już chyba napisałem za dużo ;)

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---

  • 5. Data: 2004-07-18 09:54:25
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > I tak już chyba napisałem za dużo ;)

    dopóki piszesz dobrze, to nikt cię ścigać nie będzie :)