PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukanie pracy dla webmastera od flasha-gdzie??

  • 1. Data: 2004-07-16 07:30:43
    Temat: szukanie pracy dla webmastera od flasha-gdzie??
    Od: "zgapa" <z...@n...org>

    mam proste pytanie jak w temacie, czyli gdzie mozna znalesc w internecie,
    lub gdzie szukanie w internecie(portale-linki) propozycji wspolpracy
    zwiazane z grafika komputerowa, a w szczegolnosci flash-em??
    Dziekuje za odpowiedzi i pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-16 08:11:56
    Temat: Re: szukanie pracy dla webmastera od flasha-gdzie??
    Od: Radar <N...@g...pl>

    Fri, 16 Jul 2004 09:30:43 +0200, na pl.praca.dyskusje, zgapa napisał(a):

> [...]
    > lub gdzie szukanie w internecie(portale-linki) propozycji wspolpracy
    > zwiazane z grafika komputerowa, a w szczegolnosci flash-em??

    Jesli szukasz Flash'owca to napewno znajdziesz jakiegos na
    pl.praca.szukana.
    Mozna też spróbować na alt.pl.programy.flash-5, ale to raczej nie jest
    grupa do ogłoszeń.

    --
    | Radar |
    | http://msjm.glt.pl |

  • 3. Data: 2004-07-16 08:17:48
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Jesli szukasz Flash'owca to napewno znajdziesz jakiegos na
    > pl.praca.szukana.
    > Mozna też spróbować na alt.pl.programy.flash-5, ale to raczej nie jest
    > grupa do ogłoszeń.

    O ile rozumiem język polski, to autor, sądząc przede wszystkim po tytule,
    prosi o informacje, gdzie on-flaszowiec, może znaleźć propozycje pracy dla
    siebie, nie odwrotnie
    Wojtek

  • 4. Data: 2004-07-16 08:19:48
    Od: Radar <N...@g...pl>

    Fri, 16 Jul 2004 10:17:48 +0200, na pl.praca.dyskusje, fotech napisał(a):

    > O ile rozumiem język polski, to autor, sądząc przede wszystkim po tytule,
    > prosi o informacje, gdzie on-flaszowiec, może znaleźć propozycje pracy dla
    > siebie, nie odwrotnie

    :-)

    W takim razie pl.praca.oferowana.
    Można też coś znaleźć tu : http://www.jobsales.pl/