PracaGrupypl.praca.dyskusje › tajemnica wynagrodzenia?

  • 1. Data: 2004-07-16 06:54:06
    Temat: tajemnica wynagrodzenia?
    Od: "ream" <d...@o...pl>

    jak w temacje
    czy obowiązuje mnie tajemnica na temat mojego wynagrodzenia
    nie umiem nigdzie znaleźć niczego na ten temat
    w kp nie ma może jakieś rozpoządzenie?

  • 2. Data: 2004-07-16 08:04:45
    Temat: Re: tajemnica wynagrodzenia?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > czy obowiązuje mnie tajemnica na temat mojego wynagrodzenia
    > nie umiem nigdzie znaleźć niczego na ten temat
    > w kp nie ma może jakieś rozpoządzenie?

    Jeśli podpisałeś odpowiędnią klauzurę zobowiązującą do nie ujawniania
    wysokości swojego wynagrodzenia tajemnica Cię obowiązuje, w przeciwnym
    wypadku nie.

  • 3. Data: 2004-07-16 08:58:40
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    > Jeśli podpisałeś odpowiędnią klauzurę zobowiązującą do nie ujawniania
    > wysokości swojego wynagrodzenia tajemnica Cię obowiązuje, w przeciwnym
    > wypadku nie.

    Nie koniecznie osobna klauzura, czasami jest to zapisane w regulaminie
    wynagrodzenia. (sama się z tym spotkałam) Tylko mało kto te regulaminy
    czyta.

    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137

  • 4. Data: 2004-07-16 20:38:45
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

    > Jeśli podpisałeś odpowiędnią klauzurę zobowiązującą do nie ujawniania
    > wysokości swojego wynagrodzenia tajemnica Cię obowiązuje, w przeciwnym
    > wypadku nie.

    i co wtedy? Nie mozna wziasc kredytu?
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 5. Data: 2004-07-16 21:33:48
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik "Totik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > i co wtedy? Nie mozna wziasc kredytu?
    > pozdrawiam

    ???, dlaczego???
    Zachowujesz tajemnice wynagrodzenia wobec innych pracowników no i znajomych.

    A jak chcesz wsiąść kredyt to idziesz do kadr i prosić o świstek informujący
    o Twoim wynagrodzeniu. No problem

    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137

  • 6. Data: 2004-07-17 07:47:18
    Od: "Totik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    znajomych.

    > A jak chcesz wsiąść kredyt to idziesz do kadr i prosić o świstek

    To ta tajemnica dziala wybiorczo? Pracownikom i znajomym nie wolno jej
    zdradzic a bankom i fiskusowi wolno? A jesli znajomy jest bankierem to wolno
    czy nie?
    Nie nabijam sie, tylko nie rozumiem tego.
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-07-17 08:50:18
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

> [...]
    wolno
    > czy nie?
    > Nie nabijam sie, tylko nie rozumiem tego.

    No to może być problem jak mąż i żona pracują w tej samej firmie ze względu
    na wspólnotę majątkową. :-))

    Pozdrawiam,
    Andy