PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pyt: Zabezpieczenie socjalne w Anglii

  • 1. Data: 2004-02-24 11:40:00
    Temat: Pyt: Zabezpieczenie socjalne w Anglii
    Od: "Bartek" <d...@a...pl>

    Czy ktoś wie coś pewnego na temat? Gdzie szukać informacji

    W radiu podali tylko, że będzie 2 letni okres zawieszena na socjal. Może ktoś
    zna jednak szczegóły. Najbardziej interesuje mnie jak wygląda opieka medyczna
    związana z chorobą lub wypadkiem przy pracy. Czy trzeba będzie wykupywać
    ubezpieczenie w Polsce, czy będzie można w UK? Ewentualne informacje o
    emeryturze też mile widziane

    Bartek

  • 2. Data: 2004-02-24 12:43:42
    Temat: Re: Zabezpieczenie socjalne w Anglii
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    Nie znam na 100% szczegolow jakie oslony socjalne maja angole, ale one
    oscyluja w okolicach 0. Dlatego tak wiele angoli walilo np. do Holandii aby
    tutaj zalapac sie chociaz na zasilek dla bezrobotnych. Angolom jest latwo
    nie oslaniac swoich socjalow na nowoprzyjete kraje, bo 0 podzielone na 15
    czy chociazby na 100 bedzie zawsze zerem.

    Misiek