PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam adresu strony

  • 1. Data: 2005-09-08 15:36:33
    Temat: Szukam adresu strony
    Od: "Plissken" <p...@p...wytnij.onet.pl>

    Witka
    Szukam adresu strony www. Kiedys ktos podal go na tej grupie, niestety nie
    pamietam dokladnie kiedy ani czego dotyczyl watek. Strona byla zagraniczna
    (USA) ale bylo tam troche tlumaczenia na jezyk polski. Pisali tam o
    nowoczesnych firmach IT, w ktorych wazne sa indywidualnosci, w ktorych
    programista musi sie czuc dobrze by dawac wyniki, jest super atmosfera.
    Wytykano tam tez bledy spotykane w inzynieri oprogramowania czyli jak nie
    powinno pisac sie projektow informatycznych.

    Czy ktos kojarzy adres tej strony ? Czy ktos moze pomoc ??

    Pozdr

    Tomek

  • 2. Data: 2005-09-08 16:08:21
    Temat: Re: Szukam adresu strony
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Plissken wrote:
    > Witka
    > Czy ktos kojarzy adres tej strony ? Czy ktos moze pomoc ??

    Może się mylę, ale strzelę co mi tam :)
    http://www.joelonsoftware.com/
    Powiedz czy trafiony.

  • 3. Data: 2005-09-08 16:16:38