PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polecenie wyjazdu

  • 1. Data: 2006-05-10 17:59:54
    Temat: Polecenie wyjazdu
    Od: "Cyprian" <c...@n...pl>

    Witam serdecznie,
    zwracam się z prośbą o udzielenie mi rady czy muszę jechać na trzydniowe
    targi w charakterze przedstawiciela firmy( zaznaczam że w wykonywanej pracy
    nim nie jestem tylko zwykłym pracownikiem fiz.) czy mogę odmówić. Zostałem
    postawiony przed faktem, zaznaczam iż ten wyjazd koliduje mi ze spawami
    rodzinnymi.Co robić?czy sa na takie sprawy jakiś paragrafy, jeśli tak to
    gdzie ich szukać?
    PZDR Cyprian

  • 2. Data: 2006-05-10 18:23:31
    Temat: Re: Polecenie wyjazdu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e3t9qi$mek$1@nemesis.news.tpi.pl Cyprian
    <c...@n...pl> pisze:

    > zwracam się z prośbą o udzielenie mi rady czy muszę jechać na trzydniowe
    > targi w charakterze przedstawiciela firmy( zaznaczam że w wykonywanej
    > pracy nim nie jestem tylko zwykłym pracownikiem fiz.) czy mogę odmówić.
    Możesz. Będzie to wprawdzie odmowa wykonania polecenia służbowego z
    wszelkimi możliwymi konsekwencjami, ale - możesz.
    Generalnie pracodawca ma bowiem prawo delegować pracownika poza zakład
    pracy. Szczegóły w KP.

    > Zostałem postawiony przed faktem, zaznaczam iż ten wyjazd koliduje mi ze
    > spawami rodzinnymi.Co robić?
    Proste.
    1. Urlop na żądanie, albo:
    2. Zwolnienie lekarskie.