PracaGrupypl.praca.dyskusje › 32 letni goniec?

  • 1. Data: 2005-09-06 09:25:13
    Temat: 32 letni goniec?
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Witam

    Prosiła mnie pewna niemiecka firma, żeby im poszukać dyrektora do
    powstającego oddziału i znalazłem w internecie pewne ogłoszenie.
    Rozumiem, że nie wszyscy mogą lub chcą piastowac tylko najwyższe stanowiska,
    ale wydawało mi się w pewnym wieku to juz jednak cos innego człowieka
    interesuje i doświadczenie zawodowe powinno juz ukierunkowac poszukiwania.
    A może to nie jest brak ambicji tylko własnie to co zawsze pochwalam, czyli
    pracowitośc a nie narzekanie?
    Rozmieszyło mnie troche to chwalenie sie "niszczeniem dokumentacji", co może
    być różnie zrozumiane:

    "Jestem młodym(32-Letni), dyspozycyjnym, uczciwym, ze średnim wykształceniem
    szukam pracy w charakterze kierowcy osobistego, kuriera, pracownika
    biurowego, gońca lub o profilu dowolnym. Pracowałem jako administrator
    budynku, pracownik biurowy, przedstawiciel handlowy, pracownik ochrony,
    kierowca, dostawca, koordynator dostaw, koordynator zamówień i sprzedaży,
    kierownik. Obsługa urządzeń biurowych oraz komputera (pakiet MS OFFICE) nie
    sprawia mi najmniejszych kłopotów. Posiadam samochód osobowy,wystawiam
    rachunki.
    Opis stanowiska:
    .kierowca prezesa
    .przynoszenie prasy
    .przygotowywanie sal konferencyjnych
    .uzupełnianie wody i produktów spożywczych w automatach spożywczych
    .zakupy artykułów biurowych
    .wsparcie na rzecz innych działów: przenoszenie paczek, niszczenie
    dokumentacji itp.
    .załatwianie spraw w urzędach takich jak: ZUS, Urząd Skarbowy, Biuro
    Księgowe itp.
    .przygotowywanie i wysyłka poczty
    .wprowadzanie danych do komputera
    .fakturowanie
    .pomoc przy innych pracach biurowych
    .wożenie dzieci na zajęcia i z zajęć
    .kierowca zaopatrzeniowiec
    .kurier
    .goniec"

    vertret

  • 2. Data: 2005-09-06 09:54:37
    Temat: Re: 32 letni goniec?
    Od: "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale wydawało mi się w pewnym wieku to juz jednak cos innego człowieka
    > interesuje i doświadczenie zawodowe powinno juz ukierunkowac poszukiwania.

    A ja uwazam, ze nie mozna od kazdego wymagac robienia kariery kierowniczej.
    Bardziej mi sie podoba ten facet z ogloszenia niz znacznie przeceniajacy
    swoje zdolnosci absolwenci bez doswiadczenia. Ten facet bardzo szczegolowo
    opisal, co chce i moze robic i sa to uslugi prawdziwie potrzebne w wielu
    firmach. Mnie tym ogloszeniem przekonuje, ze umialby je solidnie wykonac. No
    a na swojego dyrektora oddzialu bedziesz musial kogos innego znalezc.

> [...]
    czyli
    > pracowitośc a nie narzekanie?
    > Rozmieszyło mnie troche to chwalenie sie "niszczeniem dokumentacji", co

    Heh. Wiele firm ma paranoje przepuszczania wszystkiego przez niszczarke.
    Oczywiscie, sa takie firmy gdzie jest to uzasadnione, np. pracujace nad
    nowymi technologiami i narazone na szpiegostwo gospodarcze. Ale mi sie
    kiedys zdarzylo, ze podczas organizowania konferencji w siedzibie pewnej
    firmy wystapila potrzeba dokserowania kilku kompletow materialow
    konferencyjnych z powodu nadspodziewanie duzej ilosci uczestnikow.
    Pracownicy firmy okazali sie pomocni, niestety jedno z kser nie wyszlo,
    strony sie poprzestawialy. W sumie mogloby byc funkcjonalne dla kogos, kto
    by scierpial te mala wade, ale oni je z miejsca wyslali do niszczarki :) Nie
    bylam pewna, czy pomyslec, ze przesadzaja, czy "wow, ale profesjonalisci".
    Chwalenie sie, owszem, jest smieszne, bo obsluga niszczarki nie wymaga
    zupelnie zadnych kwalifikacji :) Chyba ze uzywanie niszczarki bylo
    uzasadnione i wtedy ogloszeniodawca moze w ten sposob dyskretnie przekazywac
    informacje o swojej lojalnosci, dozywotnim milczeniu o tym, co przeczytal
    przed zniszczeniem i tym, ze ktos mu tak zaufal ;)

    I.

  • 3. Data: 2005-09-06 10:02:53
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:dfjoua$paj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Na "gońca" trafiłem po wpisaniu w wyszukiwarke "prezes" i trafiłem na
    kierowce prezesa :)

    vertret

  • 4. Data: 2005-09-06 10:06:39
    Od: "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl>

> [...]
    > wiadomości news:dfjoua$paj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na "gońca" trafiłem po wpisaniu w wyszukiwarke "prezes" i trafiłem na

    eee... szukasz prezesa szukajac ogloszen na Sieci, w ktorych ktos pisze, ze
    poszukuje pracy jako prezes? :-o

    I.

  • 5. Data: 2005-09-06 10:32:11
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl> napisał w
    wiadomości news:dfjple$rfe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > eee... szukasz prezesa szukajac ogloszen na Sieci, w ktorych ktos pisze,
    ze
    > poszukuje pracy jako prezes? :-o

    Nie tylko oczywiście, ale co mi szkodzi kliknąć 3 razy.

    Wiem, że zawsze częśc pracowników nawet(szczególnie) wyższego szczebla nie
    jest zadowolona z pracodawcy i z róznych powodów zmnieniłaby nawet
    obiektywnie dobre stanowsko. Znalazłem więc pare polskich firm z branży, na
    stronie internetowej znalazłem namiary na najważniejszych dyrektorów
    handlowych, pobawiłem sie w hed hantera i pierwsze CV mam juz na biurku :)

    vertret

  • 6. Data: 2005-09-06 20:05:33
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 06 Sep 2005 11:25:13 +0200, vertret napisał(a):

> [...]
    > A może to nie jest brak ambicji tylko własnie to co zawsze pochwalam, czyli

    Widac, ze faktycznie masz metne pojecie o zwyklym rynku pracy.

  • 7. Data: 2005-09-07 04:59:02
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widac, ze faktycznie masz metne pojecie o zwyklym rynku pracy.

    Czyli czego konkretnie nie wiem i czym sie rózni "zwykły" rynek pracy od
    "niezwykłego"?

    vertret

  • 8. Data: 2005-09-07 19:56:56
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2005 06:59:02 +0200, vertret napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli czego konkretnie nie wiem i czym sie rózni "zwykły" rynek pracy od
    > "niezwykłego"?

    Nie wiesz nic o trudnosciach w znalezieniu pracy i wynikajacych z tego
    "dziwolagow" zawodowych w Cv i braku mozliwosci konsekwentnego
    ksztaltowania swojego zyciorysu zawodowego poprzez rozwijanie sie w
    wybranym kierunku.
    "Zwykly pracownik" oznacza nie waskiego specjaliste i kadre kierownicza.
    Nie wiesz? - Rozejrzyj sie po jakiejs firmie, zwlaszcza na zapleczu.