PracaGrupypl.praca.dyskusje › ILE MINUT PRZERWY ??

  • 1. Data: 2005-09-06 06:38:43
    Temat: Re: ILE MINUT PRZERWY ??
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    to lepiej będzie jak powołasz się na przepisy bhp niż prawo pracy :)

  • 2. Data: 2005-09-06 12:47:28
    Temat: ILE MINUT PRZERWY ??
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś może podać mi przepis ,w którym napisane jest o przerwie przy
    "pracy z komputerem"??
    słyszałam,ze nalezy sie 5 min co godzina .
    Dzięki

  • 3. Data: 2005-09-06 12:58:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jolanta napisał(a):
    > Witam
    > Czy ktoś może podać mi przepis ,w którym napisane jest o przerwie przy
    > "pracy z komputerem"??
    > słyszałam,ze nalezy sie 5 min co godzina .

    U mnie wynikało to z przepisów BHP i rzeczywiście było to 5 minut na
    godzinę. I nie chodzi o pracę z kompterem, tylko pracę przy monitorze
    ekranowym (ech, te terminologie w przepisach :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2005-09-06 12:59:16
    Od: "przerwa" <j...@N...gazeta.pl>

    Jolanta <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    dobrze slyszalas...
    warto tylko dodać, ze pracodawca w tym czasie moze Ci zlecic prace ktora nie
    wymaga siedzienia przed komputerem np. sprzatanie biura ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-09-06 12:59:22
    Od: "Grzegorz Romański" <g...@N...gazeta.pl>

    Jolanta <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > "pracy z komputerem"??
    > słyszałam,ze nalezy sie 5 min co godzina .

    http://prawopracy.fr.pl/21.php

    wujek gugle, 15 sekund

  • 6. Data: 2005-09-06 12:59:53
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Rozumiem,ze mam zapytać o to w firmie u osoby odpowiadającej za przepisy bhp
    wewnątrz firmy?

  • 7. Data: 2005-09-06 16:29:11
    Od: TomS <n...@p...onet.pl>

    Jolanta napisał(a):
    > Witam
    > Czy ktoś może podać mi przepis ,w którym napisane jest o przerwie przy
    > "pracy z komputerem"??
    > słyszałam,ze nalezy sie 5 min co godzina .

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/0973.htm <- w tym rozporządzeniu
    jest wszystko

    pzdr
    TomS

  • 8. Data: 2005-09-06 20:43:41
    Od: "janek.kot" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jolanta" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ...słyszałam,ze nalezy sie 5 min co godzina .

    a kto tego przestrzega. Jest tak, że możesz sobie wiziąć te 5 minut przerwy,
    ale przydzieloną pracę musisz wykonać na czas, a jak nie zdążysz to
    usłyszysz: WIESZ ILU JEST CHĘTNYCH NA TWOJE MIEJSCE ; )

    Janek

  • 9. Data: 2005-09-06 21:18:41
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    janek.kot napisał(a):
    > Użytkownik "Jolanta" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a kto tego przestrzega. Jest tak, że możesz sobie wiziąć te 5 minut
    > przerwy, ale przydzieloną pracę musisz wykonać na czas

    Sa firmy w ktorych jest to przestrzegane... :D

    Pozdrawiam...

  • 10. Data: 2005-09-07 06:27:38
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Tak a ja mam sytuację taką,ze kiedy wyjdę na powietrze na te 5 min 1 raz w
    ciagu 8 godz to inni pytaja czy nie za dobrze mi.
    Siedze 8 godz przy komputerze ,drętwieje tyłek,a oczy zachodzą mgłą,więc
    chciałam znalezc przepis,aby pokazać innym.
    Dziękuję