PracaGrupypl.praca.dyskusje32 letni goniec? › Re: 32 letni goniec?
    From: "Immona" <c...@...y.t.n.i.j.zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 32 letni goniec?
    Date: Tue, 6 Sep 2005 11:54:37 +0200

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    news:dfjn88$4li$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Prosiła mnie pewna niemiecka firma, żeby im poszukać dyrektora do
    > powstającego oddziału i znalazłem w internecie pewne ogłoszenie.
    > Rozumiem, że nie wszyscy mogą lub chcą piastowac tylko najwyższe
    stanowiska,
    > ale wydawało mi się w pewnym wieku to juz jednak cos innego człowieka
    > interesuje i doświadczenie zawodowe powinno juz ukierunkowac poszukiwania.

    A ja uwazam, ze nie mozna od kazdego wymagac robienia kariery kierowniczej.
    Bardziej mi sie podoba ten facet z ogloszenia niz znacznie przeceniajacy
    swoje zdolnosci absolwenci bez doswiadczenia. Ten facet bardzo szczegolowo
    opisal, co chce i moze robic i sa to uslugi prawdziwie potrzebne w wielu
    firmach. Mnie tym ogloszeniem przekonuje, ze umialby je solidnie wykonac. No
    a na swojego dyrektora oddzialu bedziesz musial kogos innego znalezc.

    > A może to nie jest brak ambicji tylko własnie to co zawsze pochwalam,
    czyli
    > pracowitośc a nie narzekanie?
    > Rozmieszyło mnie troche to chwalenie sie "niszczeniem dokumentacji", co
    może
    > być różnie zrozumiane:

    Heh. Wiele firm ma paranoje przepuszczania wszystkiego przez niszczarke.
    Oczywiscie, sa takie firmy gdzie jest to uzasadnione, np. pracujace nad
    nowymi technologiami i narazone na szpiegostwo gospodarcze. Ale mi sie
    kiedys zdarzylo, ze podczas organizowania konferencji w siedzibie pewnej
    firmy wystapila potrzeba dokserowania kilku kompletow materialow
    konferencyjnych z powodu nadspodziewanie duzej ilosci uczestnikow.
    Pracownicy firmy okazali sie pomocni, niestety jedno z kser nie wyszlo,
    strony sie poprzestawialy. W sumie mogloby byc funkcjonalne dla kogos, kto
    by scierpial te mala wade, ale oni je z miejsca wyslali do niszczarki :) Nie
    bylam pewna, czy pomyslec, ze przesadzaja, czy "wow, ale profesjonalisci".
    Chwalenie sie, owszem, jest smieszne, bo obsluga niszczarki nie wymaga
    zupelnie zadnych kwalifikacji :) Chyba ze uzywanie niszczarki bylo
    uzasadnione i wtedy ogloszeniodawca moze w ten sposob dyskretnie przekazywac
    informacje o swojej lojalnosci, dozywotnim milczeniu o tym, co przeczytal
    przed zniszczeniem i tym, ze ktos mu tak zaufal ;)

    I.