PracaGrupypl.praca.dyskusje › 30000 zł

  • 1. Data: 2002-08-14 07:35:48
    Temat: 30000 zł
    Od: "rrr" <r...@t...pl>

    Co można zrobić z 30000 zł proszę o ciekawe przykłady.
    r...@t...pl

  • 2. Data: 2002-08-14 08:36:37
    Temat: Re: 30000 zł
    Od: "Lia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Co można zrobić z 30000 zł proszę o ciekawe przykłady.
    > r...@t...pl
    >

    > \
    Proste, przeslij na moj ekonto, ja nei bede miec z tym problemu ;-)

    Lia

  • 3. Data: 2002-08-14 08:48:14
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki rrr był uprzejmy napisać coś takiego:
    > Co można zrobić z 30000 zł proszę o ciekawe przykłady.

    Można kupić sobie dobry sprzęt audiofilski, a jak trochę zostanie to jakąś
    niezłą szosówkę, a resztę przepić ;-D

    Tytus

    "Wszystkie uogólnienia są fałszywe."

  • 4. Data: 2002-08-14 08:58:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajd5h5$cjd$1@news.tpi.pl> Tytus napisał(a):
    > Niejaki rrr był uprzejmy napisać coś takiego:
    >
    > Można kupić sobie dobry sprzęt audiofilski, a jak trochę zostanie to jakąś
    > niezłą szosówkę, a resztę przepić ;-D

    No co Ty, prawdziwemu audiofilowi 30000 nie starczy na kabelek między wzmacniaczem
    a CD-playerem. :P
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-08-14 09:15:14
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    > Co można zrobić z 30000 zł proszę o ciekawe przykłady.
    > r...@t...pl

    Gdybym miał 30000, nawet bym sie nie zastanawiał, tylko spakował walizki i
    uciekał daleko stąd.

  • 6. Data: 2002-08-14 09:46:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajd76u$lf1$1@news.tpi.pl> Jakub Zysnarski napisał(a):

    > Gdybym miał 30000, nawet bym sie nie zastanawiał, tylko spakował walizki i
    > uciekał daleko stąd.

    No to tyłek w troki i uciekaj, na co jeszcze czekasz? Pieniądze mają w tym momencie
    niewielkie znaczenie, zwłaszcza taka mała kwota (sprzątając azbest zarobisz tyle w
    dwa miesiące), a i Ty się nie będziesz męczył (ani my wysłuchiwali
    biadolenia). Ktoś Cię tu siłą trzyma?

  • 7. Data: 2002-08-14 10:41:02
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl>

    > No co Ty, prawdziwemu audiofilowi 30000 nie starczy na kabelek między
    wzmacniaczem
    > a CD-playerem. :P

    wytarczy, na kabel wystarczy :-)
    Ja bym dołożył ze 6k (nie pamiętam dokładnie) i kupił wzmacniacz TacT
    Milenium :-) pierwsza pełna cyfra - od początku do kolumny (no, prawie) :-))

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 8. Data: 2002-08-14 11:26:02
    Od: "wojus" <w...@w...pl>

    ja bym przeznaczyła na pomoc dla programów zwlaczającyh bezrobocie
    już lewica by wiedziała co z taką kwotka zrobić
    he he
    pozdr.

  • 9. Data: 2002-08-14 12:34:23
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Ja bym dołożył ze 6k (nie pamiętam dokładnie) i kupił wzmacniacz TacT
    > Milenium :-) pierwsza pełna cyfra - od początku do kolumny (no, prawie) :-))

    za 6k to sprzet szpanerski a nie audiofilski.
    cyfrowka dla audiofila to obraza!
    analog i to lampowy, chocby na ruskich prostowniczych lampach ;-)
    szkoda tylko ze CDich nie ma analogowych...
    a 6k to na byle jakie kabelki do glosnikow moze i starczy... [2x5m]

    pozdrawiam

    romekk

  • 10. Data: 2002-08-14 13:02:05
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    wojus wrote:

    > ja bym przeznaczyła na pomoc dla programów zwlaczającyh bezrobocie
    > już lewica by wiedziała co z taką kwotka zrobić
    > he he

    Do bezrobotnych dotarłoby może ze 20% tej kwoty, a i tak pewnie
    zostałoby przejedzone i zmarnowane (przykład: odprawy dla górników).

    T.