PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak mailem ?

  • 1. Data: 2002-08-14 00:42:29
    Temat: Jak mailem ?
    Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl>

    Prawde mowiac to dopiero zacznynam szukac pracy (zaczynam 5 rok studiow)
    i w zwiazku z tym mam male pytanko. Czesto zdarza sie ze pracodawca prosi o
    wyslanie CV i listu motywacyjnego mailem. Jak to powinno wygladac - wszystko
    w formatach word-owskich do zalacznika, bo dotychczas wklejalem list
    motywacyjne do tresci maila i cv do zalacznika, czy tez moze wszystko jedno?
    Moze pytanie jest dosyc glupie ale w sumie nigdzie o tym nie pisza i nie
    wiem jak to zostanie odebrane przez pracodawce, a warto sie zapytac :))

    #######################
    Lyjo
    p...@e...pw.edu.pl
    #######################

  • 2. Data: 2002-08-14 06:33:36
    Temat: Re: Jak mailem ?
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl> wrote in message
> [...]
    > Moze pytanie jest dosyc glupie ale w sumie nigdzie o tym nie pisza i nie
    > wiem jak to zostanie odebrane przez pracodawce, a warto sie zapytac :))

    Jeśli szukasz pracy w firmie informatycznej to PDF, jeśli nie to rtf albo
    doc

  • 3. Data: 2002-08-14 07:55:03
    Od: "maik" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mumin" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszystko
    > jedno?
    >
    > Jeśli szukasz pracy w firmie informatycznej to PDF, jeśli nie to rtf

    A znasz może jakiś program (najlepiej freeware),
    który robi z doc, pliki w formacie pdf?

    pozdrawiam

    --
    maik
    /jeżeli odpowiadasz do mnie prywatnie

  • 4. Data: 2002-08-16 16:06:27
    Od: "pysson" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A znasz może jakiś program (najlepiej freeware),
    > który robi z doc, pliki w formacie pdf?

    Próbowałem kiedyś kilka ściągnąć - w wersji darmowej wszystkie zostawiały
    informację o swoim pochodzeniu.
    Najmniejszą docuPrinter z http://neevia.com .

    Pozdrawiam
    pysson

  • 5. Data: 2002-08-17 11:28:58
    Temat: Odp: Jak mailem ?
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mumin <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajcthi$2jh$...@n...tpi.pl...

    > Jeśli szukasz pracy w firmie informatycznej to PDF, jeśli nie to rtf albo
    > doc

    Jasne, a pracodawca spusci Cie po brzytwie, bo .doc przenosi wirusy.

    Tylko i wylacznie .rtf lub .pdf

    Kania