PracaGrupypl.praca.dyskusje › 30000 zł

  • 21. Data: 2002-08-14 14:25:03
    Temat: Re: 30000 zł
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Do 30.000 dołożył 6k, bo tyle kosztuje TacT Milenium, a dokładniej
    ^^^^^^^
    aaa to zle przeczytalem :(
    a ze nie jestem jeszcze [:)))] prawdziwym audiofilem, to nie mowi mi nic
    nazwa TacT M ;-)

    za to moj znajomy audiofil zasluchuje sie w lampowcu (wlasnie na ruskich lampach
    prostowniczych) + jakis stary gramofon (analog) i twierdzi, ze to jest wlasnie
    TO (A Coplandy sie kurza na strychu).
    A kable sciagal sobie z hameryki (prostokatny, duuzy przekroj)
    ale mu na cle je pocieli i powiercili bo mysleli ze to jakas heroina
    oblana miedzia :->>>> - no i te pare tys poszlo na smietnik :<
    Za to 10 cm kabelek cinch ma za cos kolo 1000 PLN.

    Dziwak ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 22. Data: 2002-08-14 14:25:38
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajdnp8$2ou$1@news.tpi.pl> dynio napisał(a):
    > momencie
    > zarobisz tyle w
    >
    > gdzie ?

    W USA.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 23. Data: 2002-08-14 14:25:51
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    dynio <t...@a...eu.org> wrote:
    > momencie
    > zarobisz tyle w

    > gdzie ?

    tam gdzie placa za sprzatanie azbestu...

    pozdrawiam

    romekk

  • 24. Data: 2002-08-14 15:01:43
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ajdp7v$9m7$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl> Roman Kubik napisał(a):
> [...]
    > oblana miedzia :->>>> - no i te pare tys poszlo na smietnik :<
    > Za to 10 cm kabelek cinch ma za cos kolo 1000 PLN.

    To są chorzy ludzie, dający się wykorzystywać producentom potrafiącym im wmówić, że
    słyszą różnicę między najczystszą miedzią za 50 zł/m a najczystszą miedzią opisaną w
    branżowych pismach za 1000 zł/m. Po prostu lepszego kabelka niz ten za 50 zł/m nie da

    się zrobić. ;)

  • 25. Data: 2002-08-14 22:13:12
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@t...pl> napisał:
    : Co można zrobić z 30000 zł proszę o ciekawe przykłady.

    Duzo masz pieniedzy. :-))))
    Pomysly? :) To zalezy od od twojej pozycji w piramidzie potrzeb Maslowa. ;)
    Fizjologia->Bezpieczenstwo->Afiliacja->(nie pamiętam)->Samorealizacja

  • 26. Data: 2002-08-14 22:19:00
    Temat: [OT]Re: 30000 zł
    Od: neb <n...@g...pl>

    In article <ajekm2$gfr$1@sunsite.icm.edu.pl>, p...@t...pl says...
> [...]
    > Pomysly? :) To zalezy od od twojej pozycji w piramidzie potrzeb Maslowa. ;)
    > Fizjologia->Bezpieczenstwo->Afiliacja->(nie pamiętam)->Samorealizacja

    Fizjologia->Bezpieczenstwo->Przynaleznosc->Uznanie->
    Samoaktualizacja-
    >Poznanie->Estetyka

    :)
    Pzdr.

  • 27. Data: 2002-08-14 23:18:50
    Od: nie_m@m_adresu.aaaax (ajkos)

    Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote in message:
    >No cóż, ponad 60% obywateli tego kraju uważa, że to
    >państwo powinno im zapewnić opiekę od narodzin aż
    >po grób. Więc wygląda to wszystko tak, jak wygląda
    >i raczej się szybko nie zmieni.

    rzeczywiscie, ale gdyby panstwo zapewanialo sensowne warunki (czyt., np.
    czytelne/zrozumiale, stabilne i rowne wobec wszystkich i wszedzie prawo), gdyby
    bylaby po prostu sprawiedliwosc a ludzie darzyli by sie wzajemnie szacunkiem,
    bylbym JUZ cholernie szczesliwy :-/

    bye

  • 28. Data: 2002-08-16 12:02:44
    Od: "SKARB.org" <i...@s...org>

> [...]
    opisaną w
    > branżowych pismach za 1000 zł/m. Po prostu lepszego kabelka niz ten za 50

    Dokładnie tak samo mówiłem. Dopóki mój znajomy sobie nie kupił dobrych
    kolumn i monobloków. Wziął kabelek za 50zł drugi za 30zł i trzeci za 800zł,
    posadził mnie i kazał wysłuchać jednego kawałka na każdym z tych kabelków.
    Nie jestem audiofilem ale byłem normalnie w szoku. Przecież miedz to miedz!
    Na jednym za 50zł było całkiem dobrze (tak mi się wydawało) dużo basów, no w
    miarę ok. Na drugim za 30zł byłem zdziwiony bo basów w ogóle nie było a za
    to wysokie tony aż szeleściły. A trzeci... ten za 800 to tak jak by nagle
    podłączył kolumny z tyłu. Wyraźnie słyszałem każdy instrument! Niesamowite!
    Nadal wiem ze miedz to miedz ale kabelek a interconnect to już naprawdę duża
    dla mnie różnica!

    pozdrawiam

  • 29. Data: 2002-08-16 12:18:32
    Od: " Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "SKARB.org" <i...@s...org> napisał w wiadomości

    (Jakie różnice w słyszalności)
    > Nadal wiem ze miedz to miedz ale kabelek a interconnect to już
    naprawdę duża
    > dla mnie różnica!

    Tak naprawdę według mnie, kabelek należało by wykonać nie z miedzi,
    która ma to do siebie, że jest diamagnetykiem, a diamagnetyki cechuje
    wzrost oporności przy zwiększaniu się pola magnetycznego. A wiadomo, ze
    jeśli steruje się wzmacniaczem głośniki, to wokół przewodów wytwarza się
    pole magnetyczne, a jak wytworzy się pole, to rośnie oporność przewodu.
    A to wystarczy, by sygnał został zniekształcony.
    Poza tym, głośniki - współczynnik znieksztalceń wytwarzanych przez
    najlepsze nawet głośniki membranowe oscyluje w granicach 1-2 %, no, moze
    hiperwykonanie gdzieś 0.1, duzo więcej, niż w słuchawkach. Do tego
    dochodzi niejednorodność pola magnetycznego w szczelinie, w której
    porusza się cewka głośnika, audiofile mówią, że należy z pomieszczenia
    usunąć wszystko, co może drgać. Zatem należy usunąć też głośniki.

    Ja bym te trzy kable wziął do laboratorium, do badania. Musialy być
    potwornie badziewne (no, ten ostatni, to nie), by była aż taka różnica.
    Myślę, że szybko by wyszło, dlaczego był kwas.

    A same kable należało by wykonać z materiału dobrze przewodzącego
    (srebro było by najlepsze), jak i takie4go, zeby jego przenikalność
    magnetyczna względna wynosiła DOKŁADNIE 1.0000000... Wtedy odpadnie
    wpływ natężenia pola magnetycznego na przesyłany sygnał.
    A najlepiej, jak kolumna będzie aktywna, ze wzmacniaczem siedzacym
    bezpośrednio na głośniku, a sygnał dostarczany będzie światlem. Można
    światło zrobić czysto analogowo.
    Ale zostawmy to, bo się całkiem off-topic zrobił.

    --
    Y.