PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 tygodnie wypowiedzenia - pytanie odnosnie

  • 11. Data: 2004-11-27 10:57:46
    Temat: Re: 2 tygodnie wypowiedzenia - pytanie odnosnie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 27 Nov 2004 06:46:20 +0000 (UTC), "mhl999 "
    <m...@g...pl> zakodował:

    >idz na chorobowe

    I co to da?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 12. Data: 2004-11-27 18:54:46
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > Co to jest samorozwiązanie?
    w tym kontekscie chodzi o czas trwania umowy, do konca grudnia.

    > A opieszałość sądu nie przeszkadza pracownikowi. Jak rozwiąże umowę z
    > winy pracodawcy bo "kawa była za słodka" to pracodawca musi wystawić
    > takie świadectwo pracy i umowa ulega rozwiązaniu. Dopiero to on w
    > sądzie może dochodzić, że rozwiązanie umowy było bezpodstawne.

    rozumie twoj optymizm, ale wydaje mi sie, ze autor postu chce sie szybko
    i bezkonfliktowo pozegnac z firma. zabawa w sady moim zdaniem jest w tym
    wypadku nieuzasadniona

  • 13. Data: 2004-11-27 19:06:08
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > I co to da?

    pole manewru i spokoj. chorobowe to powszechna praktyka stosowana w polsce -
    smutne ale prawdziwe

  • 14. Data: 2004-11-28 10:54:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 27 Nov 2004 19:06:08 +0000 (UTC), "mhl999 "
    <m...@g...pl> zakodował:

    >pole manewru i spokoj. chorobowe to powszechna praktyka stosowana w polsce -
    >smutne ale prawdziwe

    ZUS wcześniej czy później połapie się, że w momencie gdy nowy
    pracodawca zgłasza pracownika (czyli pracuje) jest on na zwolnieniu u
    innego pracodawcy.

  • 15. Data: 2004-11-29 08:29:16
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Kaizen <x...@c...sz> napisał(a):

    > ZUS wcześniej czy później połapie się, że w momencie gdy nowy
    > pracodawca zgłasza pracownika (czyli pracuje) jest on na zwolnieniu u
    > innego pracodawcy.

    jesli drugi pracodawca bedzie umial zrozumiec sytuacje to mozna podpisac
    umowe na miesiac na inna osobe (najlepiej ucznia lub studenta) - tez
    stosowana praktyka i zus chocby chcial nic nie wychwyci.
    w polsce prawo mozna naginac do bolu i takie sa fakty.

    proponuje zakonczyc wzajemna argumentacje, bo mozemy sie tak przebijac
    jeszcze przez dlugi okres czasu.