PracaGrupypl.praca.dyskusje › paczki świateczne,talony, bony

  • 1. Data: 2004-11-25 19:27:01
    Temat: paczki świateczne,talony, bony
    Od: "gomez" <g...@w...pl>

    Witam

    Mam nastepujace pytanie, w połowie grudnia zmieniam pracodawce, w
    dotychczasowej firmie przepracowałem ponad rok, zmiana pracodawcy nastepuje
    na mocy porozumienia stron. Czy w takiej sytuacji przysługują mi jeszcze w
    starym zakładzie pracy jakieś "bonusy" świąteczne typu paczki, kupony
    świateczne itp., ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-25 21:03:43
    Temat: Re: paczki świateczne,talony, bony
    Od: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl>

    Czy w takiej sytuacji przysługują mi jeszcze w
    > starym zakładzie pracy jakieś "bonusy" świąteczne typu paczki, kupony
    > świateczne itp., ?

    To zalezy jedynie od woli pracodawcy, reguluje to regulamin danego zakladu
    odnosnie swidczen socjalnych. Czyli mozesz dostac tu lub tu, tu i tu a nawet
    nigdzie. Dobra wola pracodawcy.
    P. S. Ja wlasnie dzisiaj dostalem paczuszke swiateczna, mniam mniam :)

    <<FISH>>

  • 3. Data: 2004-11-26 16:30:31
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "gomez" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na mocy porozumienia stron. Czy w takiej sytuacji przysługują mi jeszcze w
    > starym zakładzie pracy jakieś "bonusy" świąteczne typu paczki, kupony

    W małej firmie do 6 pracowników to jest tak, ze bonusy dostaje ten kto
    aktualnie jest zatrudniony w dniu rozdawania owych bonusów. A często są
    pracownicy na 3 miesiące tzw. sezonowi, raz latem raz zimą w zalezności od
    potrzeb.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 4. Data: 2004-11-26 18:56:27
    Od: "gomez" <g...@w...pl>

    ciach
> [...]
    > potrzeb.
    >

    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia

    Dziękuje wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam.