PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 pytania zoltodzioba

  • 11. Data: 2004-05-20 09:35:58
    Temat: Re: 2 pytania zoltodzioba
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    ale się wszyscu uparli. a mnie o tej godzinie tak duchy postraszyły, że
    pisałem z rozpędu nie wiem co ;)

  • 12. Data: 2004-05-20 17:58:27
    Od: "vic01" <v...@w...pl>

    zdecydujcie sie bede wdzieczny...dozgonnie

  • 13. Data: 2004-05-20 20:31:03
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    ja napisałem w godzinie duchów, więc wszystko się mogło w niej wydarzyć.
    Information Technology

    gromax

  • 14. Data: 2004-05-21 12:49:37
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Thu, 20 May 2004 00:25:17 +0200, gdy "vic01" <v...@w...pl>
    napisał:

    >1
    >znajomosc branzy IT - co to IT

    Jeśli nie wiesz co to IT, to pewnie nie znasz branży :)
    Niech Cię Bóg broni przed wysyłaniem aplikacji na taką ofertę....

    >Numer referencji - magia

    Numer oferty po prostu.

    Robert

  • 15. Data: 2004-05-21 19:44:04
    Od: "vic01" <v...@w...pl>

    o kompach necie i podobnych wiem sporo wiecej niz mogloby sie wydawac choc z
    informatykiem niemam nic wspulnego jestem ceniony na moim terenie i
    towarzystwo chetnie przynosi do mnie sprzet z "problemami"

    ze nie znam skrotow to o niczym nieswiadczy

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2004-05-22 20:59:49
    Od: Djatri <s...@f...me>

    Tako rzecze gromax..

    > drugi raz kajać sie nie będę. ;)

    Nie trza :-)

    --
    Jak zawsze pozdrawiam! x Djatri x ...a uslyszec mnie mozna:
    ---> 07.06, godz 17:00, Kraków, teatr Groteska - AFERA Band

  • 17. Data: 2004-05-24 15:29:59
    Od: TheBleak <t...@p...onet.pl>

    > ze nie znam skrotow to o niczym nieswiadczy

    obawiam sie, ze jednak swiadczy...

    theBleak