PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dieta

  • 1. Data: 2004-05-19 18:07:31
    Temat: Dieta
    Od: "nplus" <...@h...not>

    Czy dieta 50 euro do Niemiec jest ok ?
    Czy raczej tylko na waciki ?

  • 2. Data: 2004-05-19 18:16:23
    Temat: Re: Dieta
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    Użytkownik "nplus" <...@h...not> napisał w wiadomości
    news:c8g7p2$c1c$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy dieta 50 euro do Niemiec jest ok ?
    > Czy raczej tylko na waciki ?
    Chodzi Ci o delegację?
    Poszukaj w przepisach - jest dokładnie wszystko określone i pracodawca musi
    dać zaliczkę przed wyjazdem.

    Pozdrawiam
    Pooh

  • 3. Data: 2004-05-19 18:24:44
    Od: "nplus" <...@h...not>

    "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> wrote in message
> [...]
    > Chodzi Ci o delegację?
    > Poszukaj w przepisach - jest dokładnie wszystko określone i pracodawca

    A mozesz poszukac za mnie? Dzieki

  • 4. Data: 2004-05-19 18:36:13
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    > A mozesz poszukac za mnie? Dzieki
    A pojechać też mam za Ciebie?

    Pooh

  • 5. Data: 2004-05-19 18:51:24
    Od: Wozik <wozik@_this_is_obsolete_stone.pl>

    "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> dnia 19 maj 2004 napisał(a):

    > Poszukaj w przepisach - jest dokładnie wszystko określone i
    > pracodawca musi dać zaliczkę przed wyjazdem.

    A w przepisach są też ceny niemieckie?

    Sądzę, że w pytaniu chodziło o to, czy 50 euro na dzień, to
    wystarczająca kwota.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    |o_ '---' _ | tHe sTaGe diVInG cLUb
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
    Czwarta linia sygnaturki

  • 6. Data: 2004-05-19 18:58:18
    Od: "ymroz" <y...@h...com>

    Użytkownik "nplus" <...@h...not> napisał w wiadomości

    > "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> wrote in message
    > musi
    >
    > A mozesz poszukac za mnie? Dzieki

    Ja mogę za Ciebie poszukać. Kosztuje to marne 50 euro za jedną informację

    Wchodzisz w ten interes??

    ymroz

    ---

  • 7. Data: 2004-05-19 20:26:00
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "nplus" <...@h...not> napisał w wiadomości
    > Czy dieta 50 euro do Niemiec jest ok ?
    > Czy raczej tylko na waciki ?

    o ile pamietam do do Niemiec jest 42 euro dziennie + 10% z tego dziennie na
    komunikacje. Jest to kwota w pelni wystarczajaca jesli juz masz oplacony
    nocleg i przejazd. Zareczam, ze jesli nie bedziesz szalal to jeszcze spoooro
    zostanie (szczegolnie jak mama/dziewczyna/zona zapakuje duuuuzo kanapek)
    --
    Olleo

  • 8. Data: 2004-05-22 07:31:43
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    > o ile pamietam do do Niemiec jest 42 euro dziennie + 10% z tego dziennie
    na
    > komunikacje. Jest to kwota w pelni wystarczajaca jesli juz masz oplacony

    suma się zgadza, ale o komunikacji raczej nic nie piszą na
    http://www.msp.money.pl/firma/informator/diety/diety
    _z/
    poza tym przy cenach w UE (w super- i hipermarketach) nie bardzo się
    kalkuluje jeść kanapki sprzed tygodnia...

    czyżby pytający był pilotem wycieczek?

    pzdr

    Marcin

  • 9. Data: 2004-05-23 21:59:09
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl>

    > na
    >
    > suma się zgadza, ale o komunikacji raczej nic nie piszą na

    Hm moze ta komunikacja nie jest ustawowo ustalona, nie jestem pewien,
    chociaz jesli reguluja nawet zwrot kosztow podrozy wlasnym autem (~80gr/km)
    to moze i tez komunikacje miejska.

    > poza tym przy cenach w UE (w super- i hipermarketach) nie bardzo się
    > kalkuluje jeść kanapki sprzed tygodnia...

    Nie mowimy o kanapkach. Do miesiaca da rade przywiezc sobie konserwy, ryze,
    makarony, sosy, zupki i tego typu produkty (jak sie lubi oszczedzac), a w
    marketach kupowac tylko pieczywo, cos do smarowania itd (sprawdzone dla
    eksperymentu - max 5 EUR dziennie na jedzenie - z wlasnym gotowaniem z
    przywiezionych produktow, dluzej jednak niz miesiac sie na tym nie
    pojedzie).

    --
    Olleo

  • 10. Data: 2004-05-24 05:36:07
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl>

    > Poszukaj w przepisach - jest dokładnie wszystko określone i pracodawca
    > musi dać zaliczkę przed wyjazdem.

    Nie musi dawac zaliczki, jesli jest to rozwiazane w jego firmie inaczej, np.
    sluzbowe karty kredytowe.
    --
    Olleo