eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracySpecjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Lokalizacja:

zagranica

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży.
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym.
  • Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie średnie z maturą oraz dobre zrozumienie zagadnień handlowych i technicznych.
  • Znajomość języka polskiego oraz języka niemieckiego na poziomie min. B1.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Program Trainee z nauką w praktyce, szkoleniami i warsztatami pod okiem specjalistów.
  • Stabilne zatrudnienie i pewność przyszłości dzięki silnej pozycji firmy.
  • Przyjazne środowisko pracy z możliwością pracy zdalnej i elastycznymi godzinami.
  • Szeroki pakiet benefitów: dofinansowanie posiłków, firmowy pub/lounge, bezpłatne parkingi, zajęcia sportowe, liczne wydarzenia firmowe, kursy językowe.
  • Realną ścieżkę kariery – awanse na stanowiska kierownicze dla osób rozwijających się wewnątrz firmy.
  • Wynagrodzenie od 42 800 € brutto rocznie (14 wypłat + premia), a po ukończeniu programu – udział w wynikach.
  • Darmowy transport z Wiednia i możliwość otrzymania wsparcia przy znalezieniu mieszkania.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-19

do końca oferty: 27 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć obecnie specjaliści w dziedzinie marketingu i sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza przygotowany przez Manpower we współpracy z portalem pracy RocketJobs.pl "Raport Trendów 2025. Wynagrodzenia i ...

Wprawdzie powrót do pracy z urlopu wypoczynkowego niekoniecznie musi oznaczać zderzenia z przytłaczającą rzeczywistością, to jednak aż 63% Polaków czuje po wakacjach większy stres niż przed wyjazdem. Powodami są przede wszystkim ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...

Praca w branży prawniczej to dziś nie tylko znajomość paragrafów i kodeksów. Cenione są także dodatkowe kompetencje - technologiczne i biznesowe. Tacy eksperci mogą liczyć na naprawdę wysokie wynagrodzenia. Z danych Manpower wynika, że ...

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...