PracaOferty pracySpecjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Lokalizacja:

zagranica

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży.
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym.
  • Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie średnie z maturą oraz dobre zrozumienie zagadnień handlowych i technicznych.
  • Znajomość języka polskiego oraz języka niemieckiego na poziomie min. B1.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Program Trainee z nauką w praktyce, szkoleniami i warsztatami pod okiem specjalistów.
  • Stabilne zatrudnienie i pewność przyszłości dzięki silnej pozycji firmy.
  • Przyjazne środowisko pracy z możliwością pracy zdalnej i elastycznymi godzinami.
  • Szeroki pakiet benefitów: dofinansowanie posiłków, firmowy pub/lounge, bezpłatne parkingi, zajęcia sportowe, liczne wydarzenia firmowe, kursy językowe.
  • Realną ścieżkę kariery – awanse na stanowiska kierownicze dla osób rozwijających się wewnątrz firmy.
  • Wynagrodzenie od 42 800 € brutto rocznie (14 wypłat + premia), a po ukończeniu programu – udział w wynikach.
  • Darmowy transport z Wiednia i możliwość otrzymania wsparcia przy znalezieniu mieszkania.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.