eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Kampanii Digitalowych

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:
  • Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż.
  • Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności.
  • Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami.
  • Udział w przygotowywaniu analiz rynku, strategii komunikacji i rekomendacji marketingowych.
  • Stała współpraca z rynkami zagranicznymi i wsparcie projektów międzynarodowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii digitalowych, najlepiej sprzedażowych.
  • Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem i dobra znajomość zasad client service.
  • Komunikatywny angielski (min. poziom B2) – praca z międzynarodowymi zespołami.
  • Dobra znajomość Excela i PowerPointa.
  • Mile widziana znajomość Google Ads, Google Analytics i umiejętność analizy danych marketingowych.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie.
  • Model pracy hybrydowej – 3 dni z biura, 2 dni z domu.
  • Benefity po 3 miesiącach: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie nauki języka, ubezpieczenie na życie.
  • Zniżki w kantynie pracowniczej i cotygodniowe śniadania firmowe.
  • Workation po pół roku pracy.
  • Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz rozwój w ramach ścieżki eksperckiej lub managerskiej.
  • Możliwość udziału w programie Innovation Community i pracy z narzędziami MARTECH.
  • Wsparcie psychologiczne w ramach Employee Assistant Program i współpracy z Telus Health One.
  • Przyjazną atmosferę, w której ceniona jest współpraca, wiedza i wzajemne wsparcie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-13

do końca oferty: 14 dni

pracodawca: WPP Media

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W Polsce aż co trzecia firma przyznaje, że nierówno wynagradza kobiety i mężczyzn, a tylko 39,5% pracowników uważa, że kwestie płacowe w ich firmach są transparentne. Zbliżająca się implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego o ...

Od 1 stycznia 2026 roku wchodzą w życie zmiany w Kodeksie pracy. Nowe przepisy rozszerzą katalog okresów wliczanych do stażu pracy dla celów nabywania prawa do świadczeń i uprawnień pracowniczych. Obejmą one m.in. umowy zlecenia ...

Negocjacje biznesowe to sztuka wymagająca strategii i przygotowania. Ekspert Jacek Słoma z firmy Scotwork wskazuje cztery najczęstsze pułapki, które mogą osłabić pozycję negocjacyjną i podpowiada, jak ich unikać. Zbyt szybkie odsłanianie ...

Doświadczeni specjaliści z branży IT, kierownicy z Dolnego Śląska i dyrektorzy zatrudnieni w firmach z kapitałem zagranicznym należą do najlepiej wynagradzanych grup na polskim rynku pracy - wynika z najnowszego raportu płacowego Sedlak & ...

Jeśli lekarz wystawi zwolnienie, w którym wskaże nadużywanie alkoholu jako przyczynę niezdolności do pracy, oznaczając e-ZLA kodem C, to pracownik nie otrzyma zasiłku chorobowego przez pierwsze 5 dni - przypominają eksperci ZUS.