PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Kampanii Digitalowych

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:
  • Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż.
  • Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności.
  • Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami.
  • Udział w przygotowywaniu analiz rynku, strategii komunikacji i rekomendacji marketingowych.
  • Stała współpraca z rynkami zagranicznymi i wsparcie projektów międzynarodowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii digitalowych, najlepiej sprzedażowych.
  • Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem i dobra znajomość zasad client service.
  • Komunikatywny angielski (min. poziom B2) – praca z międzynarodowymi zespołami.
  • Dobra znajomość Excela i PowerPointa.
  • Mile widziana znajomość Google Ads, Google Analytics i umiejętność analizy danych marketingowych.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie.
  • Model pracy hybrydowej – 3 dni z biura, 2 dni z domu.
  • Benefity po 3 miesiącach: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie nauki języka, ubezpieczenie na życie.
  • Zniżki w kantynie pracowniczej i cotygodniowe śniadania firmowe.
  • Workation po pół roku pracy.
  • Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych oraz rozwój w ramach ścieżki eksperckiej lub managerskiej.
  • Możliwość udziału w programie Innovation Community i pracy z narzędziami MARTECH.
  • Wsparcie psychologiczne w ramach Employee Assistant Program i współpracy z Telus Health One.
  • Przyjazną atmosferę, w której ceniona jest współpraca, wiedza i wzajemne wsparcie.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.