eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PolkowiceGłówny specjalista / Specjalista ds. BHP

Kto szuka:

TIMLER ZEBiP inż. Mieczysław Timler

Stanowisko:

Główny specjalista / Specjalista ds. BHP

Lokalizacja:

Polkowice

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis pracy:
  • Prowadzenie rejestrów i analiza stanu BHP w firmie
  • Realizacja zadań służby BHP, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów,
  • Sporządzanie dokumentacji i ocena stopnia występowania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
  • Prowadzenie obowiązkowych szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP
  • Prowadzenie postępowań dotyczących wypadków przy pracy oraz postępowań związanych z chorobami zawodowymi
  • Uczestnictwo w odbiorach technicznych, opiniowanie dokumentów pod kątem przepisów i wymogów BHP stanowiących podstawę realizacji kontraktów
  • Nadzór nad pomiarami czynników szkodliwych środowiska pracy
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, min. PIP, PIS, laboratoria pomiarowe, dostawcy usług w zakresie medycyny pracy, dostawcy szkoleń, dostawcy odzieży roboczej i inne
  • Dostarczanie informacji, udzielanie wyjaśnień z zakresu BHP, ergonomii oraz zdrowia;
  • Reprezentowanie pracodawcy podczas kontroli wewnętrznej Inwestora, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Pracy, a także pozostałe zadania określone przepisami o służbie BHP, bądź przepisami szczególnymi

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Wykształcenie i doświadczenie zgodne z wymogami przepisów o służbie BHP odpowiednio dla stanowiska Głównego Specjalisty / Specjalisty, preferowane wykształcenie wyższe o specjalności BHP lub studia podyplomowe BHP
  • Praktyczna znajomość prawa pracy i zagadnień BHP, w tym przepisów dotyczących pracy w zakładzie elektrotechniki budowlanej i przemysłowej, pracy w kopalniach pod ziemią, pracy na wysokości i stosowanych zabezpieczeń
  • Zdolność do planowania działań zapobiegawczych oraz procedur awaryjnych, organizacja inspekcji oraz szkoleń związanych z BHP, PPOŻ i ochroną środowiska
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i /lub webinariów dla pracowników
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywność, zdolności perswazyjne
  • Odporność na stres
  • Gotowość do pracy w delegacji

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie z wieloletnią tradycją
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Spotkania integracyjne

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-04

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: TIMLER ZEBiP inż. Mieczysław Timler

branże: Produkcja / Przemysł

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Firma Manpower postanowiła przyjrzeć się zapotrzebowaniu na specjalistów zatrudnianych na najbardziej popularnych stanowiskach technicznych. Pod lupę wzięto również oferowane im wynagrodzenia oraz kluczowe kompetencje, o które walczą dziś ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...

W 2024 roku mediana wynagrodzeń w przemyśle lekkim wyniosła 8.024 PLN brutto miesięcznie. Najwyższe zarobki odnotowano w województwie mazowieckim (9.400 PLN), a wyraźne różnice pojawiły się także w zależności od rodzaju kapitału firmy ...

Świadczenie rehabilitacyjne to wsparcie dla osób, które po wyczerpaniu ustawowego zasiłku chorobowego nadal pozostają niezdolne do pracy i wymagają dalszego leczenia lub rehabilitacji. Aby otrzymać świadczenie, nie wystarczy automatycznie ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...