Kto szuka:
Aldesa Polska Services Sp. z o.o.
Stanowisko:
Zastępca Dyrektora Zakupów
Lokalizacja:
Płock
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twój zakres obowiązków:
- Wsparcie Dyrektora Zakupów w realizacji strategii zakupowej na poziomie projektu.
- Samodzielne prowadzenie negocjacji cen i warunków umów dla kluczowych grup asortymentowych i usług.
- Monitorowanie rynku – analiza poziomów cen, dostępności materiałów, źródeł pozyskania wykonawców i dostawców.
- Weryfikacja ofert, analiza kosztów (COO) i wsparcie w tworzeniu rekomendacji zakupowych.
- Koordynacja współpracy z Działem Prawnym, Inżynierią, Kontraktacją i zespołem budowy w zakresie zapisów kontraktowych.
- Rozpoznawanie rynku producentów (w tym zagranicznych), określanie skali zużycia i możliwych źródeł importu.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, centrami dystrybucji i zrzeszeniami branżowymi.
- Koordynowanie zakupów projektowych z uwzględnieniem efektu skali i harmonogramu realizacji.
- Współtworzenie planów zakupowych i raportowanie ich realizacji do Dyrektora Projektu oraz centrali.
- Dbanie o zgodność działań z zasadami etyki biznesowej i polityką firmy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym/analogicznym w obszarze zakupów w firmie budowlanej - preferowany projekt EPC,
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację.
- Umiejętności zarządzania projektami, zdolności managerskie, organizacyjne, analityczne.
- Dociekliwość, komunikatywność, umiejętność wyciągania wniosków, sprawozdawczość.
- Samodzielna organizacja czasu pracy, kierowanie zespołem.
- Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
- Stabilną pracę na prestiżowym projekcie budowalnym.
- Możliwość rozwoju zawodowego u boku doświadczonych specjalistów.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Pakiet świadczeń dodatkowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




