eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KrakówKonsultant/ka ds. obsługi klienta z j. angielskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. angielskim

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Kraków

Twoje zadania: 

  • Zapewnienie obsługi klienta anglojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT 
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu 
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych 
  • Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem anglojęzycznym
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac 
  • Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta 

Nasze wymagania:  
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego 
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta bądź wsparcia IT mile widziane (np. Service Desk, IT Support, Helpdesk)
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów 
  • Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole 
  • Zainteresowanie pracą w branży IT 

Oferujemy: 
  • Pracę hybrydową w biurze w Krakowie (po pierwszych 3 miesiącach przepracowanych stacjonarnie)
  • Korzystne warunki zatrudnienia wzbogacone o bonus roczny (zależny od wyników) i dodatki 
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, podpisaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od lutego
  • Kompleksowe wdrożenie pod okiem trenera i doświadczonych kolegów
  • Szansę na wykorzystywanie języka angielskiego dzięki codziennej pracy przy obsłudze klientów
  • Globalne i lokalne programy, konkursy uznaniowe 
  • Benefity: Prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus roczny (zależny od wyników), dostęp do Employee Assistance Programme, dostęp do platformy e-learningowej Udemy

Oferta dotyczy pracy stałej. 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-11

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Równość płac i luka płacowa to tematy, które od lat budzą emocje i prowokują do dyskusji na temat sprawiedliwości wynagrodzeń. W dobie rosnącej świadomości społecznej oraz nowych regulacji prawnych, takich jak unijna dyrektywa o ...

O zarobkach w branży IT krążyły niegdyś legendy. I wprawdzie dziś na rynku znajdziemy bez problemu specjalistów zarabiających kilkadziesiąt tysięcy złotych, to jednocześnie nie jest to zdecydowanie przeciętne wynagrodzenie w tym ...

Firma Manpower postanowiła przyjrzeć się zapotrzebowaniu na specjalistów zatrudnianych na najbardziej popularnych stanowiskach technicznych. Pod lupę wzięto również oferowane im wynagrodzenia oraz kluczowe kompetencje, o które walczą dziś ...

Wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw w Polsce wzrosły w ciągu roku o 8,2%, osiągając we wrześniu 2025 r. średnio 8750 zł brutto, ale jednocześnie wyraźnie rosną różnice między poszczególnymi branżami. Największe podwyżki ...

Polska ma już tylko rok, by wprowadzić do naszych przepisów tzw. dyrektywą o równości wynagrodzeń, tymczasem propozycji pełnej implementacji na razie nie ma. "Najwięksi pracodawcy zatrudniający co najmniej 250 pracowników będą musieli ...