eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Dąbrowa GórniczaSpecjalista ds. Obsługi Klienta

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta


wygasło z dniem 2025-06-19


Ta propozycja była złożona przez Klient portalu Praca.pl


Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Dąbrowa Górnicza, zajrzyj tutaj: Praca Dąbrowa Górnicza
Jeżeli chcesz zawęzić poszukiwanie pracy do ofert związanych z określonym stanowiskiem oraz miastem, zajrzyj tutaj: Specjalista ds. Obsługi Klienta Dąbrowa Górnicza

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...

W 2024 roku Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń objęło ponad 43 tysiące osób z tytułem magistra, pokazując różnice w zarobkach absolwentów polskich uczelni. Najwyższe wynagrodzenia wśród uniwersytetów notowano na Uniwersytecie ...

Staż to dla wielu osób możliwość postawienia pierwszych kroków na rynku pracy. Z analizy No Fluff Jobs wynika, że stażystki i stażyści mogą w Polsce liczyć na coraz lepsze warunki zatrudnienia. Płatny (i to całkiem nieźle) staż stał ...

Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...