PracaGrupypl.praca.dyskusje › znalezione : kolejne super ogloszenie

  • 1. Data: 2003-11-06 17:51:31
    Temat: znalezione : kolejne super ogloszenie
    Od: "czarny grafit" <z...@B...pl>

    Nasze oczekiwania: wiedza na temat montażu i serwisowania systemów
    komputerowych, dobra znajomość systemów operacyjnych, doświadczenie
    zawodowe na podobnym stanowisku, >>>samodzielność<<< i komunikatywność.

    Ponadto, umiejętność >>>>pracy w zespole<<<<

    rotfl!

  • 2. Data: 2003-11-06 19:18:54
    Temat: Re: znalezione : kolejne super ogloszenie
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > zawodowe na podobnym stanowisku, >>>samodzielność<<< i komunikatywność.
    >
    > Ponadto, umiejętność >>>>pracy w zespole<<<<
    >
    > rotfl!
    Co w tym dziwnego? W każdej pracym, jakie miałem do tej pory, musiałem byc z
    jednej strony samodzielny, aby umiec samemu rozwiązywac problemy, a nie o
    wszystko pytac innych, a z drugiej stronmy umiec pracowac przy grupowym
    projekcie. Rzecz całkiem normalna

  • 3. Data: 2003-11-08 01:59:36
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > rotfl!

    Ty tak na powaznie, czy tylko sie czepiasz?

    PiotrG