PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki na stanowisku kierownik magazynu w Warszawie

  • 1. Data: 2007-07-13 14:40:07
    Temat: zarobki na stanowisku kierownik magazynu w Warszawie
    Od: piscatio <c...@i...pl>

    Czy ktoś z Was może mi napisać ile wynoszą zarobki na ww. stanowisku;
    firma mieści się w Warszawie i zajmuje handlem częściami zamiennymi do
    samochodów (o ile to ma jakiś wpływ na zarobki)

    z góry dziękuję

    pozdrawiam

    piscatio

  • 2. Data: 2007-07-13 14:58:05
    Od: "anna" <p...@g...pl>

    Użytkownik "piscatio" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Czy ktoś z Was może mi napisać ile wynoszą zarobki na ww. stanowisku;
    firma mieści się w Warszawie i zajmuje handlem częściami zamiennymi do
    samochodów (o ile to ma jakiś wpływ na zarobki)

    Znajomy zaczynał od 1500netto, teraz zarabia (po roku) 2500netto. Ale mało
    kto da Ci taką podwyżkę w ciągu roku. Swoją drogą obecna płaca jest moim
    zdaniem taką, jaką powinien dostać na początku.
    Powodzenia,
    Anna.

  • 3. Data: 2007-07-13 15:38:31
    Od: aa <a...@a...pl>

    piscatio wrote:
> [...]
    > firma mieści się w Warszawie i zajmuje handlem częściami zamiennymi do
    > samochodów (o ile to ma jakiś wpływ na zarobki)

    Jeśli bez uprawnień to 1500-2000 brutto. Jak masz uprawnienia na wózki
    widłowe to tak x2.