PracaGrupypl.praca.dyskusjezapanowało coś dziwnego na grupie .... › zapanowało coś dziwnego na grupie ....
  • Data: 2003-03-01 18:16:13
    Temat: zapanowało coś dziwnego na grupie ....
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przez 2 msce nie zabierałem głosu, ale od niedawna śledzę znów Wasze posty i
    stwierdzam jednoznacznie że przybyło spraw związanych z prośbą jak podejsć
    do kwestii zwolnień, co zrobić, itd. Z tego co tu znów obserwuję brak jest
    tym razem tego optymizmu który tryskał wręcz z wypowiedzi dawnej "gwardii",
    no ale ok. Chyba widać że ofert pracy coraz mniej, coraz więcej za to osób
    szukających pomocy w kwestii "wypowiedzenie umowy o pracę, co mam zrobić ?".
    Chyba bezrobocie jednak rośnie i to drakońsko ....

    Pozdrawiam
    Wrangler