PracaGrupypl.praca.dyskusjezapanowało coś dziwnego na grupie .... › Re: zapanowało coś dziwnego na grupie ....
  • Data: 2003-03-03 12:53:44
    Temat: Re: zapanowało coś dziwnego na grupie ....
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Zielinski napisał:

    > Kto stoi za El Nino i cyklami aktywności słonecznej, ja się pytam? I jaki ma
    > cel w wywoływaniu powodzi oraz zakłóceń w komunikacji satelitarnej?

    Niedawno przed snem wlaczylem TV - traf chcial, ze bylo to TVN z
    cyklicznym programem prezentujacym duchy, ktorych nigdy nie pokazuja -
    za El Nino jest odpowiedzialne USA, bo ma osrodek sterowania pogoda na
    Alasce. Zeby byc poprawnym politycznie prowadzacy pokazal rowniez
    zdjecie identycznego osrodka w Rosji. A caly wywod nie dotyczyl glownie
    El Nino, ale slawetnej powodzi na Dolnym Slasku kilka lat temu ;).

    Flyer