PracaGrupypl.praca.dyskusje › zabezpieczenie biura

  • 1. Data: 2004-09-14 20:15:04
    Temat: zabezpieczenie biura
    Od: "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>

    Witam.

    Mam pytanie: czy jest gdzieś określone w jaki sposób powinno być
    zabezpieczone biuro firmy finansowej w której przechowywane są pieniądze?
    Jakiś alarm w razie napadu na przykład? Oraz co w przypadku noszenia
    pieniędzy do banku? Czy firma powinna zapewnić ochronę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-14 21:53:14
    Temat: Re: zabezpieczenie biura
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ci7jig$h4r$1@serwus.bnet.pl> "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>
    writes:
> [...]

    >Mam pytanie: czy jest gdzieś określone w jaki sposób powinno być
    >zabezpieczone biuro firmy finansowej w której przechowywane są pieniądze?

    Jak najbardziej tylko trudno mi podac zrodlo.

    >Jakiś alarm w razie napadu na przykład? Oraz co w przypadku noszenia
    >pieniędzy do banku? Czy firma powinna zapewnić ochronę?

    Albo wynajac konwoj zaleznie od wielkosci kwoty przewozonej do banku.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 3. Data: 2004-09-15 05:43:40
    Od: "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>

    > Jak najbardziej tylko trudno mi podac zrodlo.

    Ja tez nic nie znalazlam niestety a bardzo mi na tym zalezy. Czy ktos moze
    sobie wyobrazic sytuacje ze biuro jest czynne czasem do poznych godzin
    nocnych, miesci sie w budynku na odludziu, nie ma ochroniarza, nie ma
    systemu alarmowego, a w kasie czasem jest duzo pieniazkow :(

    > Albo wynajac konwoj zaleznie od wielkosci kwoty przewozonej do banku.

    A jezeli firma tnie koszty? :( I w skutek tego dwie babki czesto o tych
    samych porach biora kase do torebki i ida z nia....

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-09-15 11:11:30
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <ci8ksm$4h3$1@serwus.bnet.pl> "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>
    writes:
> [...]
    >nocnych, miesci sie w budynku na odludziu, nie ma ochroniarza, nie ma
    >systemu alarmowego, a w kasie czasem jest duzo pieniazkow :(

    System alarmowy z powiadamianiem o napadzie powinien byc. Jesli chcesz
    poszukac przepisow napisz na priva to sprobuje Cie gdzies skierowac.

    > A jezeli firma tnie koszty? :( I w skutek tego dwie babki czesto o tych
    >samych porach biora kase do torebki i ida z nia....

    Kryminal ... Zastosowanie bezpieczenstwa w transporcie gotowki zalezy od
    wysokosci kwoty i jest obligatoryjne.