PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop wg k.p., ktory wejdzie od nowego roku › urlop wg k.p., ktory wejdzie od nowego roku
  • Data: 2003-11-18 09:06:52
    Temat: urlop wg k.p., ktory wejdzie od nowego roku
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pracuje na umowe o prace od 7 kwietnia tego roku. zgodnie z obecnym kp. po
    pol roku przysluguje mi prawo do urlopu wypocz. w wys. polowy tego, co
    nalezy sie po roku - czyli 10 dni. do tej pory wykorzystalam 1 dzien.

    pytanie 1: do kiedy musze wykorzystac pozostale 9 dni przyslugujace mi juz
    teraz? czy pracodawca musi mi udzielic urlopu przed koncem tego roku
    kalendarzowego?
    pytanie 2: wg obecnego kp. w przyszlym roku (po 7 kwietnia) przysluguje mi
    prawo do kolejnych 10 dni urlopu. czy w zwiazku z tym, ze zmienia sie od
    nowego roku kp. moj urlop bedzie naliczany jakos inaczej? bo w nowym
    kodeksie jest naliczanie proporcjonalne co miesiac : 1/12 wymiaru urlopu za
    kazdy przepracowany miesiac?

    prosze o info, bo juz sie w tym calkiem pogubilam...

    dzieki z gory.

    pozdro.

    Karmakoma.