PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na poszukiwanie pracy

  • 1. Data: 2005-10-05 05:57:04
    Temat: urlop na poszukiwanie pracy
    Od: Chełek Łukasz <jarod@delete_it.mpn.pl>

    Witam,

    Czy majac przepracowane niepełne 2 lata (i mając 1 miesięczny okres wypowiedzenia)
    przysłyguje mi coś takiego jak "urlop na poszukiwanie pracy" (w momencie gdy to ja
    składam wypowiedzenie)
    ? Wiem ze kiedyś w KP była taka wzmianka , ale nie wiem czy coś się w kodeksie pracy
    zmieniło?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-10-05 06:19:38
    Temat: Re: urlop na poszukiwanie pracy
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    Chełek Łukasz napisał(a):

> [...]
    składam wypowiedzenie)
    > ? Wiem ze kiedyś w KP była taka wzmianka , ale nie wiem czy coś się w kodeksie

    Art. 37 kp. Dni zwolnienia na poszukiwanie pracy przysługują
    pracownikowi tylko jeśli:
    - okres wypowiedzenia wynosi co najmniej 2 tygodnie
    oraz
    - pracodawca wypowiedział umowę pracownikowi.

    2 dni należą się w okresie dwutygodniowego i miesięcznego wypowiedzenia,
    3 dni w okresie trzymiesięcznego wypowiedzenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-10-05 09:43:42
    Od: "Krystian" <g...@w...pl>

    Urlop na poszukiwanie pracy należy się tylko w przypadku kiedy pracodawca
    nas zwalnia.
    Jeśli sam się zwolnisz urlop taki Ci nie przysługuje.