PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie a posredniak? › umowa zlecenie a posredniak?
  • Data: 2003-10-30 14:25:58
    Temat: umowa zlecenie a posredniak?
    Od: "Blank" <b...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem osoba obecnie zarejestrowana na posredniaku, bez mozliwosci
    dostawania miesiecznej zaplaty. I zwiazku z tym mam pytanie gdyz dzis
    podpisalem z pewna firma umowe o zlecenie na jeden miesiac, czy ja jutro
    musze jechac do Urzedu Pracy i wyrejestrowac sie? Co bedzie jesli po jednym
    miesiacu pracodawca nie przedluzy ze mna o kolejny miesciac umowy, bede mogl
    z powrotem sie zarejestrowac? Czy podpisujac umowe zlecenie nie trzeba isc
    na posredniak i wyrejestrowywac sie?
    Blank