PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzieło i zapłata

  • 1. Data: 2006-11-13 09:57:31
    Temat: umowa o dzieło i zapłata
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Umowa o dzielo.

    Dotad moj pracodawca mial 2 tygodnie na wplacenie mi kasy, od momentu gdy
    dostal ode mnie rachunek.

    A teraz w umowie pisza, ze Zamawiajacy ma na to "2 tygodnie od zakonczenia
    miesiaca, w ktorym dzielo zostalo zatwierdzone i przyjete" (czyli gdy
    artykul zostanie opublikowany w ich portalu).
    Moga tak sobie 'zatwierdzac' przez 3 miesiace, a ja bede czekac na
    pieniadze.

    Jest to zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2006-11-13 10:05:54
    Temat: Re: umowa o dzieło i zapłata
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    ciesz sie, ze nie masz tak jak w jednym z wydawnictw, ze podsylasz
    artykul, on jest zatwierdzany przez naczelnego, ale w ktorym miesiacu
    wyjdzie? nikt tego nie wie. pieniadze autorom przesylane sa mniej
    wiecej po 2 miesiacach od daty wydrukowania artykulu w pismie.

  • 3. Data: 2006-11-13 10:15:54
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Ja tez nie wiem, kiedy zatwierdza. Tymczasem mam dzialalnosc gospodarcza i
    musze miec z czego placic zaliczke na podatek. A tu rok sie konczy i
    rachunek bedzie na listopad, podatek zaplace- w grudniu, a kase dostane w
    przyszlym roku ;) ?

  • 4. Data: 2006-11-13 10:51:23
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    doktorynka napisał(a):
> [...]
    > musze miec z czego placic zaliczke na podatek. A tu rok sie konczy i
    > rachunek bedzie na listopad, podatek zaplace- w grudniu, a kase dostane w
    wszystko zalezy od Twoich negocjacji. w przypadku dzialanosc
    gospodarcza - firma, to tylko to wchodzi w gre.
    moze sprobuj porozmawiac z kims wladnym, moze cos uda sie zmienic w
    umowie.

  • 5. Data: 2006-11-13 12:07:11
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Maria, dziekuje :) Ponegocjowalam i sie okazalo, ze jakos nie ma problemu :)

  • 6. Data: 2006-11-13 12:50:39
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    doktorynka napisał(a):
    > Maria, dziekuje :) Ponegocjowalam i sie okazalo, ze jakos nie ma problemu :)

    no widzisz:) pewnie wystarczylo sie ladnie usmiechnac:)

    milego dnia zycze:)

  • 7. Data: 2006-11-13 17:51:09
    Od: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>

    Dziękuję i nawzajem:)
    Uśmiechać się nawet nie musiałam, bo to przez email, ale warto się było
    uprzeć przy swoim:)